اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روحانی به دانشگاه شریف می رود


همزمان با 16 آذر و گرامی‌داشت روز دانشجو، رئیس‌جمهور در جمع دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شریف حاضر خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم:‌ همزمان با 16 آذر و گرامی‌داشت روز دانشجو، رئیس‌جمهور در جمع دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شریف حاضر خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور براساس اخبار اعلام شده در روز دانشجو(16 آذرماه) به دانشگاه صنعتی شریف خواهد رفت و در جمع دانشجویان و اساتید این دانشگاه سخنرانی می‌کند.

براساس این گزارش، روحانی از ابتدای ریاست‌جمهوری خود همزمان با روز دانشجو 3 بار در نزد دانشگاهیان حاضر شده که سال اول در دانشگاه تهران، سال دوم در دانشگاه شهید بهشتی و سال گذشته نیز در دانشگاه علوم پزشکی رازی حضور یافت.

پیش از این برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند که حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در روز دانشجو در دانشگاه تهران حضور خواهد یافت، اما براساس پیگری‌های خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم رئیس‌جمهور در روز دانشجو در دانشگاه صنعتی شریف حضور خواهد یافت.


ویدیو مرتبط :
درگیری دانشجویان در حضور روحانی در دانشگاه شریف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی به دانشگاه شهید بهشتی می رود



اخبار,اخبار دانشگاه,رئیس جمهوردر مراسم روز دانشجو


اخبار دانشگاه - روحانی 16 آذر به دانشگاه شهید بهشتی می رود

 رئیس جمهوری برای شرکت در مراسم گرامیداشت روز دانشجو، شنبه 16 آذرماه در دانشگاه شهید بهشتی حضور خواهد یافت.

بنابراعلام روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» از اصلی ترین ویژه برنامه های بزرگداشت روز دانشجو در سال جاری است.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم روز گذشته اعلام کرد که از دکتر روحانی برای حضور در مراسم روز دانشجو دعوت شده است.
 
«سید ضیاء هاشمی» حضور رئیس جمهوری در دانشگاه را موجب تقویت تعامل نزدیک میان دانشگاه و مدیریت اجرایی کشور و همچنین ارائه دیدگاه های دولت در دانشگاه و افزایش فضای اعتماد و همدلی میان دانشگاهیان و دولت دانست.
اخبار دانشگاه  - عصر ایران