اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روحانی به ایلام رفت


حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز وارد ایلام شد.

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز وارد ایلام شد.

رئیس‌جمهور در بدو ورود به فرودگاه ایلام، مورد استقبال مقامات این استان از جمله محمدرضا مروارید استاندار ایلام و حجت‌الاسلام والمسلمین لطفی نماینده ولی‌فقیه در این استان قرار گرفت.

سفر حسن روحانی به استان ایلام، یک‌روزه خواهد بود.

از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر به استان ایلام، دیدار با مردم و همچنین بازدید از دو پروژه خواهد بود.

جلسه دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان و همزمان، جلسه‌ای با عنوان توسعه سرمایه‌گذاری در ایلام، از دیگر برنامه‌های روحانی است که به گفته معاون هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوری، در صورتی که زمان اجازه دهد رئیس‌جمهور در هر دو جلسه حضور می‌یابد.

در این سفر، تعدادی از اعضای کابینه نیز روحانی را همراهی می‌کنند و برخی از اعضا نیز پیش از روحانی وارد این استان شده‌اند که هرکدام به نمایندگی از دولت و رئیس‌جمهور در مناطق مختلف استان حضور خواهند یافت.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، محمدرضا صادق مشاور رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس‌جمهور، زنگنه وزیر نفت، حجت‌الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات، نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، آخوندی وزیر راه و شهرسازی و محمود حجتی وزیر جهاد و کشاورزی از جمله افرادی هستند که روحانی را در این سفر همراهی می‌کنند.

طبق اعلام استاندار ایلام، وزیر ورزش و جوانان در شهرستان ایوان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چرداول، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آبدانان، معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان در سیروان، وزیر اطلاعات در دهلران، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در دره شهر و بدره، وزیر راه و شهرسازی در مهران و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ملکشاهی مستقر خواهند شد.


ویدیو مرتبط :
روحانی خیر و نیکوکار - ایلام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات سفر روحانی به ایلام اعلام شد



اخبار,اخبار سیاسی,سفر روحانی به ایلام


 اخبار سیاسی - جزئیات سفر روحانی به ایلام اعلام شد

 احمد شوهانی، نماینده مردم ایلام با اشاره به چهارمین سفر استانی کاروان دولت تدبیر و امید گفت: طبق هماهنگی ها و رایزنی ها صورت گرفته رییس جمهور به همراه برخی از وزرای کابینه هفته آینده به استان ایلام سفر می کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "روحانی در این سفر دیدارهای مردمی و دیدار با نخبگان و خانواده‌های شاهد خواهد داشت، تصریح کرد: طبق آخرین اخبار از برنامه های رئیس‌جمهور، آقای روحانی در جمع مردم ایلام ، دهلران، و مهران حاضر و در جمع آنها سخنرانی و از نزدیک به مشکلان این شهرستان ها رسیدگی می کند.

شوهانی همچنین خاطرنشان کرد: دراین سفرموضوع اصلی مورد بحث و بررسی رسیدگی به شرایط اشتغال و بیکاری دراستان ایلام است؛ درکنار آن سرمایه گذاری درایلام نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزیر جهادکشاورزی فردا شب به عنوان اولین وزیر کابینه دولت تدبیر و امید در چهارمین سفر استانی به ایلام سفر می کند.

اخبار سیاسی - نسیم