اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روحانی به ارمنستان می‌رود



اخبار ,اخبار سیاست خارجی ,سفر روحانی به ارمنستان

اخبار سیاست خارجی - روحانی به ارمنستان می‌رود

حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات ارمنستان به ایروان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، سفیر کشورمان در ارمنستان در یک کنفرانس مطبوعاتی در ایروان اظهار کرد: ما پیگیر این موضوع هستیم ولی با توجه به برنامه کاری رئیس جمهور و مشغولیت های فراوان وی نمی‌توان زمان دقیق آن را مشخص کرد. اما به هرحال این سفر انجام خواهد شد.

محمد رئیسی با اشاره به تحولات منطقه گفت: در منطقه وضعیت دشواری حاکم است. متاسفانه کسانی که باعث چنین مشکلاتی شده اند جنایت های خود را در جای دیگر نیز انجام می دهند. با توجه به این مشکلات رئیس جمهور ما مشغله زیادی دارد ولی ما امیدواریم که این سفر انجام شود. 

اخبار سیاست خارجی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
ارمنستان تور-بهشت ارمنستان-منطقه ایجوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هاشمی به دیدار حسن روحانی رفت: کارها بخوبی پیش می رود(گزارش تصویری)



هاشمی به دیدار حسن روحانی رفت: کارها بخوبی پیش می رود (+عکس)

" اکبر هاشمی رفسنجانی " رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و " حسن روحانی " رییس جمهوری منتخب روز پنجشنبه دیدار و گفت وگو کردند.

هاشمی بعداز این دیدار که در محل مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصحلت نظام برگزار شد، گفت که دکتر روحانی سازماندهی خوبی کرده اند و کارها بخوبی پیش می رود.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود : امیدوارم اقدامات آقای روحانی بزودی به نتیجه برسد.روحانی نیز اظهارداشت که در این دیدار مباحث مختلف روز و آینده مطرح شد.

رییس جمهوری منتخب تصریح کرد که ما همیشه از مشورت های خوب ایشان بهره مند شده ایم و خواهیم شد.هاشمی رفسنجانی تاکید کرد که ما هم متقابلا از مشورت های آقای روحانی استفاده کرده ایم.

دیدار هاشمی و روحانی

 

دیدار هاشمی و روحانی

 

دیدار هاشمی و روحانی

 

دیدار هاشمی و روحانی

 

دیدار هاشمی و روحانی

 

دیدار هاشمی و روحانی

 

دیدار هاشمی و روحانی

 

دیدار هاشمی و روحانی

عصرایران