اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روحانی با شینزو آبه دیدار کرد+عکس



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,دیدار روحانی با شینزو

 

اخبار سیاست خارجی - روحانی با شینزو آبه دیدار کرد+عکس

رئیس جمهور کشورمان که به نیویورک سفر کرده است با نخست‌وزیر ژاپن دیدار و گفت‌وگو کرد.

 رئیس جمهور کشورمان که به نیویورک سفر کرده است در اولین روز حضور در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با نخست وزیر ژاپن دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دومین دیدار روحانی با نخست وزیر ژاپن طی یک سال گذشته است.
اخبار سیاست خارجی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
اعتراض ژاپنی ها به سیاست های «شینزو آبه»

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار روحانی و «شینزو آبه» در جاکارتا


رییس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر ژاپن عصر چهارشنبه در جاکارتا پایتخت اندونزی دیدار و مذاکره کردند.نخست وزیر ژاپن در این دیدار گفت که مناسبات دو کشور در دوره جدید پیشرفت خوبی داشته و ما از این موضوع خرسندیم.

خبرگزاری ایرنا:  رییس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر ژاپن عصر چهارشنبه در جاکارتا پایتخت اندونزی دیدار و مذاکره کردند.نخست وزیر ژاپن در این دیدار گفت که مناسبات دو کشور در دوره جدید پیشرفت خوبی داشته و ما از این موضوع خرسندیم.

دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان و شینزو آبه نخست وزیر ژاپن در این دیدار که در حاشیه اجلاس سران آسیا – آفریقا در اندونزی برگزار شد، مناسبات دوجانبه و مسائل منطقه ای و بین المللی را مورد بررسی قرار دادند.

دو طرف در این دیدار با بررسی مناسبات دو جانبه، بر گسترش روابط بین دو کشور تاکید کردند.

در ادامه نشست رئیس جمهور ایران و نخست وزیر ژاپن بدون حضور خبرنگاران ادامه یافت.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل درنیویورک با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن دیدار و گفت و گو کرده بود.