اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روحانی، از پای تخته سیاه تا پلکان هواپیما


رئیس جمهور، امروز را پرکارتر از همیشه آغاز کرد. از نواختن زنگ آغاز ال تحصیلی جدید تا سفر به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل.

مجله مهر: رئیس جمهور، امروز را پرکارتر از همیشه آغاز کرد. از نواختن زنگ آغاز ال تحصیلی جدید تا سفر به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل.

 از پای تخته سیاه مدرسه تا پای پلکان هواپیما. این، مسیر امروز برنامه های رئیس جمهور بود. دکتر روحانی که در ساعت های آغازین صبح امروز، به دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) در منطقه 18 شهر تهران رفته بود تا زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به صدا درآورد، بلافاصله عازم فرودگاه مهرآباد تهران شد تا سفر طولانی خود به نیویورک را برای حضور و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل  آغاز کند. روایت تصویری اول مهر رئیس جمهور را ببینید:







دکتر روحانی پس از مراسم آغاز سال تحصیلی، عازم فرودگاه مهرآباد تهران شد تا  با بدرقه رئیس دفتر مقام معظم رهبری سفر طولانی و 13 ساعته خود را به نیویورک آغاز کند. دکتر روحانی در این سفر، دو برنامه سخنرانی عمومی خواهد داشت. یکی به عنوان رئیس دوره ای جنبش عدم تعهد و دیگری سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد.







ویدیو مرتبط :
هجوم به پای تخته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد پای تخته سیاه / عکس


احمدی‌نژاد در نخستین اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی، كه به درخواست جوانان حاضر در مراسم در كسوت معلمی قرار گرفته بود، با نگارش "بسم الله الرحمن الرحیم" بر تخته سیاه با تبریك عید غدیر اظهارات خود را چنین آغاز كرد.

احمدی‌نژاد در نخستین اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی، كه به درخواست جوانان حاضر در مراسم در كسوت معلمی قرار گرفته بود، با نگارش "بسم الله الرحمن الرحیم" بر تخته سیاه با تبریك عید غدیر اظهارات خود را چنین آغاز كرد:

 عید غدیر به یك معنا بزرگترین عید بشریت است، عید بشریت و همه پیامبران الهی است. عید غدیر، عید سرنوشت، صلح، عدالت و آزادی است و شاید بزرگترین ظلم به این عید، تفسیر محدود و منحصر به گروه خاص از آن باشد. خدای متعال به پیامبر (ص) می‌فرماید اگر غدیر را برپا نكنی رسالتت را انجام نداده‌ای.