اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«روبیو» نامزد ریاست‌ جمهوری آمریکا +عکس


سناتور «مارکو روبیو» سناتور جمهوری خواه ایالت فلوریدا نیز نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ این کشور اعلام کرد.

فرارو: مارک روبیو سومین فردی است که خود را از حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری سال اینده نامزد می کند. وی شامگاه دوشنبه به وقت محلی نامزدی خود را به طور رسمی اعلام کرد. روبیو مهم ترین اولویت های خود را بازگرداندن اتحاد به شاخه های مختلف حزب جمهوری خواه و همچنین ارائه راه حل هایی برای اقتصاد آمریکا در سال های آینده قرار داده است.

به نوشته نیویورک تایمز روبیو که تنها ۴۳ سال سن دارد، خود را نامزد نسل های آینده و دارای اهدافی برای سال های پیش رو می داند. این در حالی است که جب بوش برادر کوچک تر جرج بوش ۶۲ سال سن دارد و خانواده اش برای مدت سه دهه در سیاست آمریکا نقشی اساسی ایفا کرده اند و هیلاری کلینتون نامزد پیشرو حزب دموکرات نیز با ۶۷ سال سن علاوه بر این که بانوی اول اسبق این کشور بوده، تجربه سناتوری نیویورک و همچنین وزارت امور خارجه را دارد و از این نظر مارک روبیو را می توان بی تجربه ترین و جوان ترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ نامید.

پیش از این «تد کروز» سناتور ایالت تگزاس و «راند پل» سناتور ایالت کنتاکی از حزب جمهوری خواه نامزدی خود را برای انتخابات سال آینده اعلام کرده بودند. این در حالی است که جب بوش و اسکات واکر فرماندار ایالت ویسکانسین نیز از دیگر امیدهای حزب جمهوری خواه برای انتخابات سال ۲۰۱۶ باشند.

گفتنی است مارک روبیو سناتوری است که نامه ای را با امضای ۴۶ سناتور دیگر برای رهبران ایران فرستاد و در آن مدعی شد که هرگونه توافقی درباره موضوع هسته ای بدون تایید کنگره تنها تا پایان دوران ریاست جمهوری باراک اوباما خواهد بود و پس از آن کنگره و دولت بعدی آمریکا، تحریم ها را به حالت قبلی باز خواهند گرداند.سناتور «مارکو روبیو» سناتور جمهوری خواه ایالت فلوریدا نیز نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ این کشور اعلام کرد.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)


ویدیو مرتبط :
مارکو روبیو، نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبلیغات متفاوت نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا (+عکس)



"وِرمین سوپریم " 55 ساله نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حال تبلیغات در یکی از خیابان های شهر منچستر ایالت نیوهمپشایر در آستانه برگزاری انتخابات درون حزبی این ایالت در روز سه شنبه.

به گزارش عصر ایران این نامزد انتخابات آمریکا متولد راک پورت ایالت ماساچوست و ساکن شهر بالتیمور در ایالت مریلند است. او یک هنرمند است.

سوپریم در تمامی انتخابات محلی و ملی به عنوان نامزد مشارکت می کند. ویژگی منحصر بفرد او تبلیغات چهره به چهره و به سر کردن چکمه به جای کلاه است.

 

اخبار,خبر های بین الملل, ریاست جمهوری آمریکا


اخبار بین الملل - عصر ایران