اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روباه مکار لیگ ژرمن‌ها در راه لیگ برتر


رسانه‌های آلمان از احتمال حضور دو مربی کارنامه‌دار بوندس‌لیگا در لیگ برتر انگلیس خبر داده‌اند.

خبرگزاری فارس: در ایام نقل و انتقالات میان فصل در بوندس‌لیگا بازار شایعات در مورد مربیان و بازیکنان حسابی داغ است. براساس آخرین اخبار احتمال دارد لوسین فابرو و توماس شاف به لیگ برتر انگلیس بروند و همینطور میرکو اسلوم کا،‌ جانشین هانسی فلیک در تیم ملی آلمان شود.

 

آخرین شایعات شنیده شده در سطح فوتبال ژرمن‌ها چنین است:

*روباه مکار بوندس‌لیگا شاید مربی شیاطین سرخ شود

این را ما نمی‌گوییم بلکه خود سوئیسی‌ها به «لوسین فابرو»‌مربی 56 ساله خود لقب داده‌اند. آنها از این مربی که توانسته با بورسیامونشن‌گلادباخ به مقام سومی دور رفت بوندس‌لیگا برسد،‌ به عنوان «روباه مکار» و «خدای تاکتیک» نام می‌برند.

همین مربی دارای القاب گوناگون،‌ اکنون مورد توجه چند تیم قرار گرفته است.

براساس خبری که روزنامه بازلرسایتونگ،‌ آن را منتشر کرده ،‌این مربی گزینه‌ای است که مسئولان منچستریونایتد انگلیس مد نظر قرارداده اند تا احتمالا در صورت قطع همکاری با دیوید مویس از وی به عنوان جانشین در اولدترافورد استفاده کنند.

این در حالی است که قرارداد  فابرو با گلادباخی‌ها تا سال 2015 است.

*توماس شاف،‌یک مربی بوندس‌لیگایی دیگر در راه لیگ انگلیس

علاوه بر فابرو،‌ یک مربی دیگر که در بوندس‌لیگا صاحب کارنامه قابل توجهی است احتمال دارد راه حضور در لیگ برتر انگلیس را طی کند.

براساس خبری که روزنامه بیلد منتشر کرده توماس شاف که سابقه هدایت چندین ساله وردربرمن را دارد، ‌اکنون در حال مذاکره با تیم‌های انگلیسی است.

براین اساس گفته شده وی با تیم وست‌برومویچ آلبیون مذاکراتی جدی داشته است.

*اسلوم کا به جای فلیک؟!

پس از جام جهانی 2014 برزیل یواخیم لو، سرمربی آلمان دیگر هانسی فلیک را در کنار خویش نخواهد داشت. زیرا دستیار چندساله وی سمت مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال آلمان را برعهده خواهد گرفت.

برهمین اساس لو به دستیاری ارزشمند در تیم ملی نیاز خواهد داشت.

طبق خبری که نشریه اشپورت بیلد منتشر کرد، ‌احتمال دارد میرکو اسلوم‌کا که در بوندس‌‌لیگا زیاد مربیگری کرده، به عنوان دستیار جدید «لو»‌برگزیده شود.

* خرید‌های کلی دورتموندی‌ها در تابستان

یکی از کانون‌های خبرسازی بوندس‌لیگا همیشه بورسیادورتموند بوده است. در مورد این تیم در چند روز گذشته شایعات زیادی نقل شده است. آخرین خبر غیررسمی که در مورد نایب قهرمان فصل قبل بوندس‌لیگا و اروپا شنیده شده، ‌برنامه کلی است که یورگن کلوپ، مربی زردپوشان برای انجام خرید‌های کلی در تابستان مد نظر دارد.

براساس شنیده‌ها این تیم قصد دارد سبد خرید در تابستان و پس از جام جهانی در دست گرفته و چند بازیکن مطرح را جذب کند.

به همین خاطر دیگو کوستا(اتلتیکومادرید اسپانیا)، ادین ژکو(منچسترسیتی انگلیس)، روملو لوکاکو(اورتون انگلیس) و میشی باتشوی(استاندارد لیژ بلژیک) گزینه‌های هستند که مد نظر زردپوشان برای خرید تابستانی هستند.

*خدیرا در راه دورتموندی شدن!

تیمی که تابستان روبرت لواندوفسکی، گلزن لهستانی را به خاطر انتقال به بایرن مونیخ از دست خواهد داد، فقط مهاجم سرشناس جذب نمی‌کند. بلکه برای سایر خطوط نیز بازیکن می‌خواهد به خدمت بگیرد.

بر همین اساس یک روزنامه محلی شهر دورتموند نوشت اگر تابستان سال آینده سامی خدیرا را جدا شده از رئال مادرید و با پیراهن دورتموند دیدید،‌ تعجب نکنید. زیرا برای پست هافبک دفاعی کلوپ علاقمند است این هافبک دفاعی با تجربه را که اکنون دوران نقاهت 6 ماهه‌اش را سپری می‌کند،‌ به خدمت بگیرد.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی پاری سنت ژرمن با نیس هفته 15 لیگ برتر فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدول گلزنان لیگ برتر



 

 

 

بازیکن خارجی سپاهان در صدر گلزنان لیگ برتر است.

 

۱۶ گل: عماد محمدرضا (سپاهان)

۱۲ گل: علی كریمی (استیل آذین)

۱۱ گل: ادینهو (مس)

۱۰ گل: آرش برهانی (استقلال)، داود حقی (صبای قم)، كریم انصاری فرد (سایپا)

۹ گل: كریم باقری (پرسپولیس)، ابراهیم توره (سپاهان)، میلاد میداودی (استقلال اهواز)، هادی اصغری (پاس)، محمدرضا خلعتبری (ذوب آهن)، محمد ابراهیمی (تراكتورسازی)، میلاد زنیدپور (راه آهن)، مهدی رجب زاده (مس)