اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روایت هاشمی شاهرودی از جلسه با موسوی


رئیس سابق قوه قضائیه روایتی از جلسه‌اش با میرحسین موسوی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از انتخابات 88 را بازگو کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سابق قوه قضائیه روایتی از جلسه‌اش با میرحسین موسوی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از انتخابات 88 را بازگو کرد.

آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی در گفت‌وگو با نشریه پاسدار اسلام گفت: یک جلسه آقای موسوی و آقای هاشمی را به قوه قضائیه دعوت کردیم.

آقای موسوی برای تظاهرات اعلامیه داده بود. گفتم آقا! این کار را نکنید و از این کار دست بکشید. گفتم اگر به نتایج انتخابات اعتراضی دارید، آقا قبول دارند و هیئتی را برای بررسی معین می‌کنند. گفت شرط لغو بیانیه این است که به من اجازه بدهند در صدا و سیما صحبت کنم.

گفتم می‌شود این کار را کرد. به دفتر آقا زنگ زدم. آقای جلیلی تازه دبیر شورای امنیت شده بود. به ایشان هم زنگ زدم و گفتم ایشان چنین شرطی دارد.

گفتند ما ترتیب کار را می‌دهیم. گفتم باید به صدا و سیما بگویید که زمان بگذارند که ایشان صحبت کند. بعد گفتم آقایان با شرط شما موافقند، شما هم تظاهرات را لغو کنید.

وی ادامه داد: آنجا پیش ما قول داد این کار را بکند و آنها هم واقعا حاضر بودند که به ایشان برای صحبت در تلویزیون وقت بدهند اما از پیش ما که رفت، نمی‌دانم کدام خناسان ذهنش را عوض کردند و کار خودشان را کردند.


ویدیو مرتبط :
انتقاد به هاشمی رفسنجانی و آیت الله شاهرودی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غیبت شاهرودی در جلسه رد صلاحیت هاشمی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

غیبت شاهرودی در جلسه رد صلاحیت هاشمی

آقای رضوانی که به رحمت خدا رفته بودند و آقای هاشمی شاهرودی در جلسه ای که منجر به رد صلاحیت هاشمی شد، غیبت داشتند.

 اسحاق جهانگیری که این روزها به عنوان یکی از مشاوران ارشد رییس جمهور منتخب فعال است، در گفت و گویی با مجله آسمان درباره رد صلاحیت هاشمی گفته است که آقای ناطق دوشنبه (یک روز پیش از اعلام رسمی خبر) رد صلاحیت هاشمی را خبر داد و گفت ستادها را تعطیل کنید.
او در ادامه این گفت و گو اظهار داشت: رد صلاحیت هاشمی اینقدر کار غیر طبیعی و بد بود که دلیلی برای رایزنی با شورای نگهبان وجود نداشت.

آخر نفهمیدیم که شرط سنی را از کجای قانون در آوردند. چون مجلس برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری محدودیت سنی گذاشت که شورای نگهبان این نظر را رد کرد. شورای نگهبان به همان چیزی که رد کرد و خلاف شرع و قانون خوانده بود، استناد کرد تا از حضور هاشمی در انتخابات جلوگیری کنند.

جهانگیری همچنین در پاسخ به سؤالی که درباره اعضای حاضر در جلسه رد صلاحیت هاشمی مطرح شده بود، گفت: آقای رضوانی که به رحمت خدا رفته بودند و آقای هاشمی شاهرودی در جلسه ای که منجر به رد صلاحیت هاشمی شد، غیبت داشتند./آفتاب