اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روایت دردناک 3 روز شکنجه وحشیانه همسر سابق/ دختران خردسال تماشاگر زجر کشیدن مادر+ عکس



یک مرد اهل " نیویورک " همسر سابق خود را به طور وحشیانه مورد تعرض قرار داد .

اخبار,اخبارحوادث  , حواث  روز

آقای " الکسی آنسلمو " 31 ساله که گقته می شود به خانه همسر سابق خود واقع در " بروکلین " وارد شد و او را به مدت 3 روز به طرز وجیهی شکنجه و مورد اذیت و تعرض قرار داد .

براساس گزارش پلیس این جنایت کار بی رحم پس از جدا شدن از همسرخود که 2 فرزند مشترک با یکدیگر داشتند پس از مشخص شدن اینکه قرار است زن سابقش به همراه همسر جدید خود برای زندگی به " فلوریدا " برود، تصمیم به خالی کردن عقده های خود کرد و به همین منظور وارد خانه قربانی شد و در ابتدا دست و پای او را به تخت اتاق بست و موهای سر او را باماشین اصلاح تراشید و برای اینکه فریاد زدن او را متوقف کند یک جوراب در دهان او گذاشت و برای زجر کشیدن قربانی تاندون پای او را برید و او را با هفت تیری که داشت به مرگ تهدید کرد .

"آنسلمو " این جنایت را در حالی مرتکب شد که دختر 2 ساله قربانی در خانه حضور داشت و شاهد گریه های مادر بود .

پلیس در دادمه افزود پس از شنیدن صدای تیر یکی از همسایه ها که چند روزی از قربانی خبر نداشت برای بر طرف شدن نگرانی اش از پلیس در خواست بررسی خانه قربانی را کرد که هنگام رسیدن پلیس به محل جنابت " آنسلمو " گریخته بود و قربانی که از 50 مورد جراحت رنج می برد توسط پلیس به بیمارستان منتقل شد .همچنین یک هفت تیر که اثر انگشت " آنسلمو " بر روی آن بود در خانه قربانی ضبط شد.

این جنایت کار پس از بازداشت توسط پلیس در حال حاضر در بازداشت به سر می برد و آخرین دادگاه او چند روز آینده برگزار می شود حاضر خواهد شد .

گفته می شود که او به اتهام 17 مورد جرایم شامل آدم ربایی تعرض و ضرب و شتم مجازات خواهد شد .


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
آموزش کشیدن نقاشی روز مادر عشق مادر به دختر به کودکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکنجه پروفسور تا سر حد مرگ/ دختران شاهد زجر کشیدن پدرشان بودند / مهاجمان استاد هنرهای رزمی بودند+ تصاویر



اخبار حوادث - شکنجه پروفسور تا سر حد مرگ/ دختران شاهد زجر کشیدن پدرشان بودند / مهاجمان استاد هنرهای رزمی بودند+ تصاویر

پاول " کولر" 55 ساله پروفسورحقوق دانشکده مطالعات شرقی لندن ،توسط 4 مرد مهاجم لهستانی ، در خانه 2 میلیون پوندی اش و در جلوی چشمان خانواده خود تا حد مرگ مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری های انگلیسی ، پروفسور " پاول کولر " 55 ساله در خانه 2 میلیون پوندی‌اش مورد حمله وحشیانه یک گروه از مهاجمان خارجی اهل لهستان قرار گرفت .

اخبار,اخبار حوادث,سرقت

 
پروفسور " کولر" استاد حقوق در دانشکده مطالعات شرقی لندن ، زمانی که در خانه 2 میلیونی پوندی‌اش در حومه شهر لندن، با خانواده خود مشغول یک بازی سنتی بودند ، توسط  یک  گروه از مهاجمان خارجی که بر صورت خود ماسک داشتند مورد حمله وحشیانه و ضرب و شتم قرار گرفت .

گروه مهاجمان که شامل 4 مرد لهستانی بود ، استاد دانشگاه، آقای " کولر" را به زمین پرت کردند و با شعله افکن مرگ آوری او را شکنجه دادند و در حالی که یک تکه از کابینت محکم چوبی را در بالای سر او قرار داده بودند و او را تهدید به کوبیدن تخته چوبی بر سرش می کردند، مداوم فریاد می زدند " پولها کجاست ؟"



همسر پروفسور " کولر" ، خانم "سامانتا مک آرتور" نیز در حالی که با نوار چسب به صندلی بسته شده بود، توسط مهاجمین مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

این خانواده توسط یکی از 4 دخترشان به نام ، " الویس" 24 ساله که خود را در اتاق خوابش و در زیر تخت پنهان کرده و با پلیس تماس گرفته بود، نجات پیدا کردند.

ماموران در عرض چند ثانیه بعد از تماس به خانه آقای " کولر" رسیدند، و دو نفر از مهاجمان به نام های " ماریوز توماس زوسکی " و پاول هانس" که در حال ضربه زدن وحشیانه به صورت آقای " کولر" بودند و تمام صورت و لباسشان آغشته به خون آقای " کولر" بود، را دستگیر کردند، در حالی که 2 مهاجم دیگر به نام های " دیوید تیچون " رئیس گروه و "اسکار پاولویچز " از صحنه گریختند.

رهبر گروه مهاجمان " دیوید تیچون" 6 روز بعد در حالی که در یک ماشین سرقتی رانندگی می کرد و مقادیر بالایی مواد مخدر از نوع  کوکائین به همراه خود داشت ، دستگیر شد و نفر چهارم این گروه ، " اسکار پاولویچز" نیز 2 هفته بعد دستگیر شد.

پلیس می گوید: این 4 مهاجم  درشت اندام که در هنرهای رزمی استاد هستند ، از جنایتکاران حرفه ای به شمار می روند که همه آنها سابقه های بسیاری در سرقت های مسلحانه و تجاوز دارند.

 

اخبار,اخبار حوادث,سرقت

 
به گزارش پلیس لندن ، رئیس گروه " دیوید تیچون " ، در سال 2012 از یک زندان در لهستان ، به جرم سرقت مسلحانه که باید سالها در زندان حبس می شد گریخته و در کشور انگلیس  پنهان شده بود.

دست راست  رهبر گروه ، " توماس زوسکی " که بعد از آزاد شدن از حکم 8 ساله محاکمه اش ، در سال 2013 به انگلیس آمده بود ، به عنوان یک شخص بسیار خطرناک در پرونده های پلیس نامگذاری می شود، این شخص همان ضاربی است که تا حد مرگ پروفسور " کولر " را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

 

اخبار,اخبار حوادث,سرقت

 
این 4 جنایتکار حرفه ای ، که همه آنها در سرزمین خود ، لهستان  افرادی سابقه دار در سرقت های مسلحانه ،قاچاق مواد مخدر و تجاوز و حمله های خشونت آمیز هستند ، خانه های ثروتمند حومه شهر لندن را هدف های خوبی برای سرقتهای مسلحانه دیده بودند.

انگیزه برای حمله به استاد حقوق دانشگاه ، هنوز مشخص نیست اما پروفسور " کولر " می گوید : "هیچ ارتباطی بین من و این مهاجمان وجود ندارد ، آنها فقط سارقانی هستند که سراغ انسان اشتباهی امده بودند، چرا که من بارها به آنها گفتم در خانه پولی ندارم اما آنها باور نداشتند.

بعد از انتشار عکس های دلخراش صورت کبود شده آقای " کولر "شهروندان لندن حیرت زده شدندچرا که آنها پلیس را مقصر می دانستند که با وجود گزارشات جنایی و سوابق خشونت این مهاجمان در گذشته ، آنها  همچنان خیلی راحت در لندن پرسه می زدند و توانسته اند مرتکب چنین جنایت دلخراشی شوند.

 

اخبار,اخبار حوادث,سرقت


بعد از افشای این حمله وحشیانه ، تمام ساکنین ثروتمندی  که خانه های آنها در حومه شهر لندن وجود دارد دچار رعب و وحشت شده و از دولت نظارت بیشتر یر روی  مهاجمان و امنیت را خواستار شدند.

پروفسور " کولر" می گوید: بعد از عمل های جراحی و معالجات فراوان، او اکنون احساس بهتری دارد و با وجود اینکه چشم چپش دید خود را ازدست داده است اما او بیشتر نگران همسر و دخترانش است که همه آنها در نتیجه این حادثه دچار آسیب های روانی بسیاری شده اند و دائما در ترس و وحشت به سر می برند.

 

اخبار,اخبار حوادث,سرقت


دادگاه عالی لندن ، حکم این 4 مهاجم وحشی را در اولین ماه سال 2015 یعنی 2 ماه آینده خواهد داد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران