اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روایت جنیفر لوپز از روزهای تیره زناشویی اش


بازیگر، تهیه کننده و آوازخوان لاتین‌تبار هالیوود، جنیفر لوپز نقش‌آفرینی در «پارکر» ساخته تیلور هکفورد را به پایان رسانده که قرار است ماه ژانویه سال آینده به نمایش عمومی درآید و فیلمی تریلر و درام است.

سینمای ما: بازیگر، تهیه کننده و آوازخوان لاتین‌تبار هالیوود، جنیفر لوپز نقش‌آفرینی در «پارکر» ساخته تیلور هکفورد را به پایان رسانده که قرار است ماه ژانویه سال آینده به نمایش عمومی درآید و فیلمی تریلر و درام است.

 امسال سال پر افت وخیزی برای این بازیگر و آواز خوان بود. وی در ماه ژوئن از همسرش مارک آنتونی جدا شد، در حالی که این دو، فرزندان دوقلوی چهار ساله ای با نام‌های مکس و امی دارند.


جنیفر لوپز در گفت‌و‌گو یی با مجلهٔ آمریکایی اعتراف می‌کند که جدایی ویران‌کننده است. برای او رویارویی با پایان رابطه و زندگی مشترک سخت بود: «من تجربه یک جدایی و فروپاشی خانواده را از سرگذراندم که برای من ویران کننده بود چون خانواده برای من همه چیز است. نمی‌خواستم زنی باشم که افسردگی می‌گیرد و ماه‌ها بستری می‌ماند. کمی این حالت بر من غلبه کرد اما می‌دانستم که باید این مرحله را پشت سر بگذارم.»



جنیفر تصمیم می‌گیرد که یک رویداد منفی در زندگی را به رویدادی مثبت تبدیل کند. به همین خاطر به کارش می‌چسبد و در عرصه موسیقی می‌تواند امسال به موفقیت‌های بهتری دست یابد: «باید پی می‌بردم کجای مسیر را غلط رفتم می‌دانستم در رابطه یی هستم که موقعیتش ابدا برایم خوب نبود ومن پذیرفته بودم. اگر اجازه ادامه به رابطه ایی بد بدهید باید دلیلش را از خود بپرسید. باید این شکست را به چیز بهتری تبدیل می‌کردم.

نمی‌خواستم که یک بازمانده از رابطه یی تلخ باشم. می‌خواستم شخصیتی بهتر تبدیل شوم. در این برهه از زندگی فقط خواستم به کارم معطوف شوم که نتیجه‌اش را هم گرفتم.»


تابستان امسال از جنیفر لوپز فیلم کمدی «وقتی بارداری چه انتظاری داری» به نمایش عمومی درآمد که فروش نسبتا خوبی داشت.


ویدیو مرتبط :
(تیکه رائفی پور به جنیفر لوپز) بیمه ی ....جنیفر لوپز!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین عکسهای جنیفر لوپز



 

جدیدترین عکسهای جنیفر لوپز: زیبا و شیک درحال خرید در هالیوود!!

 

 

جدیدترین عکسهای جنیفر لوپز: زیبا و شیک درحال خرید در هالیوود!!

 

 

این روزها با بزرگتر شدن بچه ها، زندگی کمی سخت تر شده و من بدون کمک مارک نمی توانم تمام مشکلات را حل کنم...


جنیفر لوپز این روزها نمی تواند از خانه خارج شود و به کارهایش بپردازد.

 

او می گوید زمانی که آماده خارج شدن از منزل هستم، فرزندانم شروع به فریاد زدن می کنند که: نه، نه، مامان نرو ....!

 

 

این تصاویر مربوط به خرید کردن جنیفر لوپز از فروشگاه های هالیوود می باشد

 

 

جدیدترین عکسهای جنیفر لوپز: زیبا و شیک درحال خرید در هالیوود!!

 

 

من پس از شنیدن صدای آنها واقعا نمی توانم بی تفاوت باشم و برای همین در خانه و کنار آنها می مانم. این روزها با بزرگتر شدن بچه ها، زندگی کمی سخت تر شده و من بدون کمک مارک نمی توانم تمام مشکلات را حل کنم.

 

 

جدیدترین عکسهای جنیفر لوپز: زیبا و شیک درحال خرید در هالیوود!! 

 

 

جدیدترین عکسهای جنیفر لوپز: زیبا و شیک درحال خرید در هالیوود!! 

 

 

جدیدترین عکسهای جنیفر لوپز: زیبا و شیک درحال خرید در هالیوود!! 

 

 

تغییر رفتار آقایان قبل و بعد از ازدواج, دوران نامزدی, بعد از ازدواج, قبل از ازدواج, مسئولی