اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روایت باهنر از سه ایراد جدی احمدی نژاد


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، «توهم گرایی»، «عدم ثبات مدیریتی» و «ادبیات نامناسب» را سه «ایراد جدی» محمود احمدی‌نژاد نام برد و گفت ادبیات نامناسب وی «هزینه‌های بسیاری» برای نظام در جهان داشته است.

خبرگزاری آریا: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، «توهم گرایی»، «عدم ثبات مدیریتی» و «ادبیات نامناسب» را سه «ایراد جدی» محمود احمدی‌نژاد نام برد و گفت ادبیات نامناسب وی «هزینه‌های بسیاری» برای نظام در جهان داشته است.

محمدرضا باهنر گفت: «ادبیات نامناسب و حتی ماجراجویانه احمدی‌نژاد هم در داخل و هم در خارج باعث هزینه‌زایی بسیاری برای دولت و کشور شد که به گمان من بسیار نادرست بود.» وی افزود: «توهم‌گرایی» احمدی‌نژاد از‌‌ همان روز‌های اول خود را نشان داد و «تغییرات فاقد توجیه مناسب در دولت هم باعث شد هم شجاعت وزرا گرفته شود و هم امکان برنامه‌ریزی‌های جدی از دولت گرفته شود.» این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: فعالیت رییس جمهور طبعا فقط برای حل مشکل روز مردم نیست بلکه مدیریت راهبردی و کلان اجرایی کشور در اولویت است اما گاهی پاره ای از امور بدلیل مشکلات حادش به خواست فوری مردم تبدیل می شود.

باهنر ادامه داد: طبیعی است که اکنون حل مشکلات اقتصادی مردم منجمله گرانی ،تورم ، بیکاری و مشکلات سرمایه ای و تامین مواد اولیه کارخانجات جزء خواست های اورژانسی مردم است. ضمن آن که پاره ای از معضلات در سیاست خارجی وجود دارد که کلیت نظام در پی حل آنهاست. مردم دوست دارند در هنگام ورود به سایر کشورها از جایگاه و احترام بیشتری برخوردار باشند.

 احیای اعتبار مردم ایران در سطح جهانی مستلزم اتخاذ ادبیات مناسب دیپلماتیک و رویکردهای خردمندانه ای است که کلیت نظام در پی آنست و دولت باید آن را عملیاتی کند. وی در عین حال اظهار کرده است: «احیای اعتبار مردم ایران در سطح جهانی مستلزم اتخاذ ادبیات مناسب دیپلماتیک و رویکردهای خردمندانه‌ای است که کلیت نظام در پی آنست و دولت باید آن را عملیاتی کند.»



ویدیو مرتبط :
شوخی جدی احمدی نژاد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل:تهدید های احمدی نژاد را خیلی جدی می گیریم



 

رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل:تهدید های احمدی نژاد را خیلی جدی می گیریم

 

این نخستین بار نیست که موجودیت ما مورد تهدید قرار گرفته و پاسخ اسراییل به این ادعاها و تلاش ها از طریق " ارتش " اش است . ما مراقب این تهدیدات هستیم.

رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل گفت که تهدید های محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران را علیه موجودیت اسراییل جدی می گیرد.

"گابی اشکنازی " رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل روز جمعه در سخنانی در جمع دانش آموزان دبیرستانی در شهر " میگدال هامک " اسراییل با اشاره به این موضوع گفت : " ما اظهارات او درباره نابودی اسراییل را خیلی جدی می گیریم ".

اشکنازی در پاسخ به سوال یک دانش آموز درباره چگونگی مقابله اسراییل با تهدیدات محمود احمدی نژاد گفت : " این نخستین بار نیست که موجودیت ما مورد تهدید قرار گرفته و پاسخ اسراییل به این ادعاها و تلاش ها از طریق " ارتش " اش است . ما مراقب این تهدیدات هستیم . به ویژه تهدیداتی که از جانب رییس جمهوری ایران ( محمود احمدی نژاد ) صورت گرفته . ما این تهدیدات را جدی می گیریم ".

اشکنازی در ادامه ادعا کرد که ارتش اسراییل اخلاقی ترین ارتش روی زمین است !

وی در ادامه افزود : " اگر یک سرباز اسراییلی  با اسلحه خود یک زن را مورد هدف قرار دهد این کار ممنوع است ، اما خوشبختانه در 99 درصد حوادث اینچنینی سربازان ما مقصر نبودند".

رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل در ادامه درباره آزادی گیلعاد شلیط خلبان اسراییلی که به اسارت نیروهای حماس در آمده است ، گفت : " من به عنوان رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل - و به عنوان کسی که شالیط را به ماموریت فرستاده ام - مسئول بازگرداندن او به خانه هستم و تا زمانی که شالیط بازنگشته ماموریت ما تمام نشده است .

وی افزود : " من از احساسات عمومی مردم درباره او آگاه هستم و تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ما مشغول انجام یک سری اقدامات پنهان و آشکار هستیم . ما هر چه از دستمان بر آید برای آزادی او انجام می دهیم "..../تحلیل:عصرایران