اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روایتی از نقص فنی در پرواز تهران - اهواز


نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی که شب گذشته در پرواز تهران- اهواز حضور داشت توضیحاتی را درباره نقص فنی پیش‌آمده در این پرواز بیان کرد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی که شب گذشته در پرواز تهران- اهواز حضور داشت توضیحاتی را درباره نقص فنی پیش‌آمده در این پرواز بیان کرد.

سیدشریف حسینی با بیان این مطلب افزود: پس از حدود یک ساعت پرواز زمانی که هواپیما به آسمان اهواز رسید خلبان متوجه شد چرخ عقب هواپیما دچار مشکل است، لذا خلبان و تمامی کادر پرواز برای رفع این مشکل تلاش زیادی کردند و با مسئولان فرودگاه نیز هماهنگ شدند تا کارهای اولیه انجام شود.

وی افزود: دو بار هواپیما تا نزدیکی زمین فرود آمد تا بتواند درباره وضعیت چرخ‌ها چک زمینی انجام دهد، در واقع تمام کارهای ایمنی انجام شد و مردم نیز در آماده باش فرود اضطراری قرار گرفتند و تمامی امکانات از قبیل آتش‌نشانی، اورژانس و سایر مسئولان در فرودگاه حضور داشتند.

نماینده مردم اهواز در مجلس، خاطرنشان کرد: پس از اطمینان از همه زوایای مختلف با درایت کادر پروازی خوشبختانه هواپیما سالم به زمین نشست.

حسینی از اعمال تحریم‌های هوایی نیز انتقاد کرد و گفت: برخلاف تبلیغات رسانه‌ای غرب تلاش می‌شود تا مردم کشورمان از امکاناتی در این بخش محروم باشند که یک نمونه آن تحریم هوایی است، البته خوشبختانه تا به امروز توانسته‌ایم از پس این تحریم‌ها برآمده و ایمنی پرواز را افزایش دهیم.

وی با بیان این‌که چنین شرایط مشترکی حتی در پیشرفته ترین کشورهایی که از تکنولوژی هوایی خوبی برخوردار هستند اتفاق می‌افتد، گفت: امیدواریم با تقویت ایمنی در این بخش شاهد چنین مسائلی نباشیم.


ویدیو مرتبط :
کشف بمب در پرواز اهواز تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرواز تهران - اهواز دچار نقص فنی شد


چرخ جلوی هواپیما هنگام فرود در اهواز باز نشده بود که خلبان پس از چندین دور چرخیدن در آسمان اهواز توانست هواپیما را فرود آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان: یک فروند هواپیمای مک دانل داگلاس ام دی 80 متعلق به هواپیمایی ایرتور که از تهران به اهواز رفته بود دچار حادثه شد.

بر اساس گزارش های دریافتی چرخ جلوی هواپیما هنگام فرود در اهواز باز نشده بود که خلبان پس از چندین دور چرخیدن در آسمان اهواز توانست هواپیما را فرود آورد.

گفتنی است که در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.