اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رهبر معظم انقلاب اسلامی هفته آینده به قم سفر می‌كنند



 

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی هفته آینده به قم سفر می‌كنند

 

 

استاندار قم گفت: مقام معظم رهبری هفته آینده به استان قم سفر می‌كنند. به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور ظهر امروز كه برای افتتاح نمایشگاه جلوه‌های همت و تلاش به مجمع امام خمینی قم رفته بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص زمان قطعی سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم گفت: این سفر طی هفته آینده به قم انجام می‌شود.

 

وی ادامه داد: قم آماده حضور و استقبال از ولی امر مسلمین است و با تمام وجود از ایشان استقبال می‌كند.

خاطر‌نشان می‌شود قم خود را برای استقبال از رهبر فرزانه انقلاب آماده كرده و جای جای شهر قم شور و شوق مضاعفی برپا شده است.

بنابر این گزارش مردم قم با برپایی مراسم‌ مختلفی، مراسم شكرانه حضور رهبر فرزانه انقلاب در قم را به جای آورده و برای سلامتی ایشان دعا می‌كنند.

همچنین در مناطق مختلف شهر قم برای سلامتی مقام معظم رهبری گوسفند ذبح كرده و شور و شوق خود را به دلیل حضور ایشان در قم ابراز می‌كنند.../خبرگزاری فارس


ویدیو مرتبط :
سفر رهبر معظم به قم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم



 


 

 

 سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم

 

 

مراسم سخنرانی ولی امر مسلمین جهان دقایقی پیش در جمع اقشار مختلف مردم، مراجع تقلید، روحانیون و فضلا آغاز شده است. این مراسم در میدان آستانه جنب بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) در حال برگزاری است و تعداد قابل توجهی از مراجع عظام تقلید، علما، فضلا و اقشار مختلف مردم در آن حضور دارند و ولی امر مسلمین جهان در حال سخنرانی می باشند.

بر اساس این گزارش خیابانهای اطراف حرم مطهر مملو از جمعیتی است که ساعت ها در انتظار مقام معظم رهبری بودند و به محض حضور ایشان اتومبیل حامل معظم له را گلباران کردند.

انبوه جمعیت حاضر در مراسم استقبال از مقام معظم رهبری به حدی بود که اتومبیل ایشان چندین بار در مسیر راهپیمایی توقف کرده و به کندی به سمت حرم مطهر حرکت کرده بود.

مقام معظم رهبری پس ازپایان مراسم استقبال به زیارت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) رفت و پس از زیارت بارگاه ایشان به جمع آحاد مختلف مردم آمد و سخنرانی کرد.

در این مراسم رئیس مجلس شورای اسلامی، حضرات آیات مقتدایی، ری شهری، مصباح یزدی، حسینی بوشهری، اعضای جامعه مدرسین، نمایندگان بیوت مراجع و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری نیز حضور دارند.../مهر