اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رهبر جدید داعش (عکس)



العفری در سال ۱۹۹۸ و پیش از آنکه به یکی از اعضای ارشد القاعده تبدیل شود، به افغانستان سفر کرد و در سال ۲۰۰۴ با القاعده بیعت کرده است.

  در حالی که چندی قبل روزنامه گاردین از مجروح شدن ابوبکر البغدادی خبر داده بود برخی منابع بین المللی ضمن طرح احتمال مرگ البغدادی، تصویر ابوعلا العفری رهبر جدید داعش را منتشر کرده اند.

اخبار,اخباربین الملل, رهبر جدید داعش

 

پیشتر العفری به عنوان سرپرست موقت داعش معرفی شده بود.

هنوز منابع رسمی وابسته به داعش اخبار و تحولات مربوط به جراحت البغدادی را تایید نکرده اند و هشام الهاشمی مشاور دولت عراق به نقل از برخی منابع نخستین بار این خبر را اعلام کرده بود .

العفری در سال ۱۹۹۸ و پیش از آنکه به یکی از اعضای ارشد القاعده تبدیل شود، به افغانستان سفر کرد و در سال ۲۰۰۴ با القاعده بیعت کرده است.

 

 اخبار  بین الملل  - عصر  ایران 


ویدیو مرتبط :
رئیس داعش رهبر داعش جنایت بزرگ و قاتل هزارن نفر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رهبر داعش در بیمارستان ترکیه (+عکس)



اخبار بین الملل - رهبر داعش در بیمارستان ترکیه (+عکس)

دو تن از نمایندگان حزب اپوزیسیون جمهوریخواه خلق در پارلمان ترکیه ،با انتشار تصویری از بستری بودن یکی از رهبران داعش در بیمارستانی در ترکیه، دولت اردوغان را متهم به حمایت از گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره کردند.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه حریت ترکیه " محمد اینجه" رییس فراکسیون پارلمانی حزب جمهوریخواه خلق از دولت اردوغان خواسته تا بابت انتشار تصویر " ابو محمد " یکی از رهبران فعلی گروه داعش در عراق دو ماه پیش در بیمارستانی در منطقه هاتای ترکیه توضیح بدهد.

تصویر زیر ابومحمد یکی از رهبران گروه داعش را نشان می دهد که در روز 16 آوریل (دو ماه پیش) پس از زخمی شدن در ادلب سوریه ، در بیمارستان هاتای ترکیه به طور مجانی معالجه شده و به سوریه بازگشته است. این رهبر تروریستی از سوریه به عراق منتقل شده و هم اکنون یکی از رهبران داعش در عراق است.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,رهبر داعش

اخبار بین الملل - عصر ایران