اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رهبر انقلاب یک اصله نهال غرس کردند


در هفته منابع طبیعی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر روز سه‌شنبه یک اصله نهال، غرس کردند.

در هفته منابع طبیعی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر روز سه‌شنبه یک اصله نهال، غرس کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای سپس در سخنانی، با تأکید بر ضرورت قدر دانستن گیاهان و درختان که مایه برکت زندگی بشر هستند، گفتند: همه مردم و مسئولان باید در حفظ فضای سبز بویژه فضای سبز جنگل‌ها و مراتع، به عنوان یک وظیفه کوشا باشند.

ایشان با اشاره به تخریب گونه‌های اصیل و بومی گیاهی در اثر برخی دست‌اندازی‌ها به جنگل‌ها، خاطرنشان کردند: تهاجم به جنگل‌ها و باغ‌ها خلاف مصلحت است و بیم آن می‌رود که برخی از این گونه‌های اصیل از بین بروند، بنابراین وظیفه همه حراست و حفاظت از فضای سبز است.

در این مراسم وزیر و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و شهردار تهران حضور داشتند.


ویدیو مرتبط :
غرس نهال به دست رهبر معظم انقلاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاشت یک اصله نهال توسط رهبر انقلاب


رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه روز درختکاری یک اصله نهال کاشتند.

خبرگزاری ایسنا: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه روز درختکاری یک اصله نهال کاشتند.

در هفته منابع طبیعی و در آستانه روز درختکاری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) یک اصله نهال غرس کردند.

رهبر معظم انقلاب سپس در سخنانی با تشکر از همه کسانی که در بخش توسعه فضای سبز کشور فعالیت دارند، خاطرنشان کردند: از مسئولان و آحاد مردم می‌خواهم که به مسأله فضای سبز اهمیت بدهند و نگذارند که کشور و زندگی مردم از این نعمت بزرگ پروردگار محروم شود.

ایشان مسأله محیط زیست را مهم خواندند و با اشاره به پدیده ریزگردها و غبارهایی که به کشور وارد می‌شود، تاکید کردند: برای رفع این آسیب همه بخش‌های دولت باید در سطح کلان و به صورت هماهنگ، همکاری و اقدام کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین خواستار اهتمام همگانی بیشتر در خصوص پاسداری از فضای سبز شدند و گفتند: شعار «هر ایرانی، یک درخت» شعار خوبی است و لازم است جلوی دست‌اندازی‌ها به فضاهای سبز و تبدیل این منابع ارزشمند به آهن و سیمان گرفته و با سوءاستفاده‌کنندگان برخورد قانونی شود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم وزیر و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و همچنین شهردار تهران حضور داشتند.