اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رهبری در منزل محافظ شهیدشان +عکس


به دنبال شهادت حاج حسن اکبری از افسران آموزشی سپاه ولی امر (عج) حضرت آیت الله خامنه‌ای بعد از ظهر امروز در منزل آن شهید حضور یافتند.

پایگاه خبری انتخاب: حضرت آیت الله خامنه‌ای در منزل شهید حاج حسن اکبری حضور یافتند.

به دنبال شهادت حاج حسن اکبری از افسران آموزشی سپاه ولی امر (عج) حضرت آیت الله خامنه‌ای بعد از ظهر امروز در منزل آن شهید حضور یافتند.

سرهنگ دوم پاسدار حسن اکبری از افسران آموزشی سپاه ولی امر (عج) که در حال انجام مأموریت آموزشی و تمرین بود به دلیل نقص سلاح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید با حضور آحاد ملت قدرشناس و شهیدپرور از ساعت 9 صبح در خیابان پیروزی بعد از بزرگراه امام علی (ع)، خیابان شاه آبادی، کوچه نیک عهد تشییع و در گلزار بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.

رهبری در منزل شهید اکبری +عکس


ویدیو مرتبط :
خانواده ای که هیچ قبری برای سه شهیدشان ندارند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محافظ مقام معظم رهبری به شهادت رسید (+عکس)



روابط عمومی کل سپاه از شهادت سرهنگ حسن اکبری از افسران آموزش سپاه حفاظت ولی امر (عج) در حین اجرای ماموریت آموزشی و تمرینی خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از سپاه نیوز، سرهنگ حسن اکبری از افسران آموزش سپاه حفاظت ولی امر (عج) که در حال انجام ماموریت آموزشی و تمرینی بود به دلیل نقص فنی سلاح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ حسن اکبری به محضر حضرت ولیعصر(عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای عزیز مدظله‌العالی، خانواده معظم و هم‌رزمان آن شهید ارجمند اعلام کرد آیین‌های تشییع، تدفین و ترحیم پاسدار رشید اسلام شهید حسن اکبری متعاقبا به آگاهی امت حزب‌الله خواهد رسید.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید