اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رهایی یک فرد محکوم به اعدام از چوبه دار


پدر یک مفقود الاثر دوران دفاع مقدس در گناباد که پسر دومش بدست یک اوباش به قتل رسیده بود،قاتل فرزندش را بخشید .

واحد مرکزی خبر: پدر یک مفقود الاثر دوران دفاع مقدس در گناباد که پسر دومش بدست یک اوباش به قتل رسیده بود،قاتل فرزندش را بخشید.

رئیس شورای اسلامی شهر کاخک گناباد امروز به خبرنگار ما گفت : یحیی یحیی زاده پدر یک مفقودالاثر دوران دفاع مقدس که پسر دومش به نام هادی و متاهل ،حدود 5 سال پیش به دست یکی از اراذل و اوباش نیشابور به قتل رسیده بود همزمان با اعیاد شعبانیه و با تاسی بر آزادگی و ایثار امام حسین (ع) و برادر و پسر بزگوارش ، محکوم به اعدام را بخشید .

وی افزود:خانواده محکوم به اعدام با اصرار مبلغ 350 میلیون تومان به عنوان دیه به این پدر داغدار پرداخت کردند که وی نیز دیه را برای ساخت یک مرکز فرهنگی برای جوانان و نوجوانان به شورای اسلامی شهر کاخک اهدا کرد .


ویدیو مرتبط :
پدری که فرزندش پای چوبه دار از اعدام نجات پیدا کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رهایی 2 فرد محکوم به اعدام از چوبه دار


دو محکوم به اعدام در پای چوبه دار مورد بخشش خانواده‌های مقتول واقع شدند.

واحد مرکزی خبر: دو محکوم به اعدام در پای چوبه دار مورد بخشش خانواده‌های مقتول واقع شدند.

 دادستان انقلاب اسلامی تنکابن گفت: اجرای حکم قصاص قاتل با رضایت خانواده مقتول 43 ساله همراه شد. حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی با بیان اینکه قاتل زمان ارتکاب جرم 17 ساله بود افزود:‌ پرونده قتل با سلاح شکاری در منطقه سلیمان‌آباد پس از 6 سال صبح دیروز هنگام اجرا به عفو متهم انجامید.

دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان خوی نیز با بیان اینکه یک نفر محکوم به اعدام سحرگاه دیروز هنگام اجرای حکم مورد عفو اولیای دم قرار گرفت گفت: این متهم 11 سال قبل در اثر اختلاف خانوادگی، با سلاح گرم مقتول را به قتل رسانده و متواری شده بود که در سال 89 دستگیر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده افزود: در سال 92 بعد از رسیدگی به پرونده این متهم وی در دادگاه بدوی به قصاص محکوم و این حکم به تایید قوه قضائیه نیز رسید. وی گفت: با تلاش افراد خیر و مقامات قضایی شهرستان خوی اولیای دم در حین اجرای حکم و در پای چوبه دار به احترام اهل بیت، پیامبر خدا و ماه رجب این قاتل را عفو کردند و زندگی دوباره‌ای به او بخشیدند.