اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رنگ خون روی لباس عروس



رنگ خون روی لباس عروس

مردی كه به دلیل سیلی‌زدن به همسربرادرش با برادران این زن درگیر شده‌ و یكی از آنها را به قتل رسانده ‌بود در دادگاه كیفری‌استان البرز محاكمه شد.

 

شرق: مردی كه به دلیل سیلی‌زدن به همسربرادرش با برادران این زن درگیر شده‌ و یكی از آنها را به قتل رسانده ‌بود در دادگاه كیفری‌استان البرز محاكمه شد. به گزارش خبرنگار ما، این درگیری در آخرین روز تیرماه دو سال قبل اتفاق افتاد و طی آن جوانی به نام «امیر» با ضربه چاقوی برادرشوهر خواهرش به نام «سروش» به قتل رسید.

 

نماینده دادستان كرج در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده در جایگاه حاضر شد و گفت: زمانی‌كه ماموران در جریان دعوای دسته‌جمعی در خیابانی در كرج قرار گرفتند بلافاصله خود را به آنجا رسانده و تحقیقات را آغاز كردند. هرچند درگیری هنوز تمام نشده‌بود که ماموران جسم نیمه‌جان امیر را كه با ضربه چاقو زخمی شده و روی زمین افتاده‌بود پیدا كردند. مرد جوان به بیمارستان منتقل شد اما نتوانست در برابر ضربه‌ عمیقی كه بر قلبش وارد شده‌بود مقاومت كند و جانش را از دست داد. در حالی‌كه عنوان پرونده از جرح عمدی به قتل تغییر كرده‌بود ماموران جنایی پلیس آگاهی كرج وارد عمل شدند و سروش را بازداشت كردند. متهم كه فروشنده لباس عروس بود اتهام قتل را پذیرفت و جزییات آن را شرح داد.

براساس شواهدی كه ماموران به‌دست آوردند درگیری به دلیل سیلی‌ای بود كه سروش به پریا همسربرادرش زد. آنها به دلیل رقابت شغلی كه داشتند باهم درگیر شدند و سروش به سمت پریا رفت و او را كتك زد. بعد از آن برادر پریا- مقتول- وارد ماجرا شد و در نهایت به قتل رسید.نماینده دادستان كرج ادامه ‌داد: مدارك موجود در پرونده جزییات این قتل را نشان می‌دهد و از نظر دادسرا جرم متهم محرز است و من به‌عنوان نماینده دادستان درخواست مجازات متهم را دارم. در ادامه اولیا‌ی‌دم در جایگاه حاضرشدند و درخواست صدور حكم قصاص كردند.

 

سپس متهم در دفاع از خودش گفت: اتهامم را قبول دارم و می‌دانم كاری كه كردم قابل‌گذشت نیست. من فروشنده لباس عروس بودم و وضعیت مالی خوبی هم داشتم: زمان حادثه فقط یك ماه از ازدواجم گذشته بود و من برای پیشرفت در زندگی‌ام تلاش بیشتری می‌كردم اما پریا مشكلی خانوادگی برای ما درست كرد. او گفت: چون من درآمد خوبی داشتم پریا برادرم را مجبور كرد كه آنها هم كنار مغازه من مغازه‌ای اجاره و كار كنند. آنها هم لباس عروس می‌فروختند.

 

من مشكلی با این كار نداشتم اما پریا به من گفت باید مغازه‌ات را جمع كنی و جایی دیگر بروی تا مشتریانت به ما برسند. من فكر می‌كردم شوخی می‌كند اما بعد دیدم حرفش جدی‌است. این موضوع باعث درگیری بین ما شد. پریا و برادرم تهدید كردند و گفتند من را پشیمان می‌كنند. تا اینكه چند روز قبل از دعوا وقتی كه داشتم مغازه‌ را باز می‌كردم متوجه آتش‌سوزی شدم که بلافاصله به ماموران آتش‌نشانی خبر دادم. متهم ادامه‌داد: وقتی آتش‌ مهار شد ماموران گفتند آتش‌سوزی عمدی بوده‌است. حدس می‌زدم كار برادرم و همسرش باشد اما باز چیزی نگفتم البته خسارتی هم وارد نشده‌بود. چند ساعت بعد پریا به مغازه من آمد و گفت او مغازه را به آتش كشیده ‌است و اگر مغازه‌ام را جمع نكنم دوباره آنجا را آتش می‌زند.

 

بین من و پریا درگیری ایجاد شد و من سیلی محكمی به وی زدم. او رفت اما می‌دانستم به برادرانش می‌گوید تا من را بزنند. تا اینكه قبل از حادثه امیر و برادرانش را دیدم كه به‌سمت مغازه می‌آیند برای اینكه درگیر نشوم به خانه رفتم. آن شب میهمان داشتیم. به خانه رفتم. دایی‌های همسرم آمده‌ بودند. شب چند نفر از مشتری‌ها زنگ زدند و گفتند فاكتور فروش می‌خواهند من هم برای اینكه تنها بیرون نروم و با برادران پریا درگیر نشوم از دایی‌های همسرم خواستم همراهم بیایند. مقابل مغازه كه رسیدیم متوجه شدم آنها منتظر هستند.

 

سه برادر پریا و برادر خودم به سمت ما حمله كردند، ما سه نفر بودیم اما آنها پنج نفر بودند. پریا هم كمكشان می‌كرد. آنها با قمه ما را می‌زدند و من هم زخمی شدم. متهم گفت: در حالی‌كه زخمی بودم امیر را دیدم كه با چاقو جلویم ایستاده‌ و چاقو را به سمت من گرفته‌بود. برای اینكه كشته نشوم یك ضربه به او زدم و روی زمین افتاد. اصلا قصد كشتن او را نداشتم و فقط می‌خواستم كاری كنم كه كشته نشوم. بعد از پایان دفاعیات متهم و وكیل مدافع او، هیات قضات شعبه دوم دادگاه كیفری استان البرز برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند./شرق


ویدیو مرتبط :
گشتی در یک گالری لباس عروس پرطرفدار؛عروس خانم ها ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدل لباس عروس نباتی رنگ



 

 

در این مقاله مدل های زیبا از لباس عروس به رنگ نباتی را گرد آوری نمودیم امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد.

 

 

لباس عروس

 

 

لباس عروس

 

 

لباس عروس

 

 

لباس عروس

 

 

لباس عروس

 

 

لباس عروس

 

 

لباس عروس

 

 

لباس عروس