اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رنو کوئید روی خط تولید پارس خودرو


بنابر گزارشات منتشر شده، گروه خودروسازی سایپا جهت امضای قراردادهای جدید همکاری با شرکت خودروسازی رنو، زیر مجموعه خود یعنی پارس خودرو را به پای میز مذاکرات خواهد فرستاد.

وب‌سایت خودروبانک: بنابر گزارشات منتشر شده، گروه خودروسازی سایپا جهت امضای قراردادهای جدید همکاری با شرکت خودروسازی رنو، زیر مجموعه خود یعنی پارس خودرو را به پای میز مذاکرات خواهد فرستاد.

رنو کوئید روی خط تولید پارس خودرو خواهد رفت

گروه خودروسازی سایپا و شرکت زیر مجموعه آن یعنی پارس خودرو در پای میز مذاکرات با رنو، شرایط احداث کارخانه‌ای جدید را به میان خواهند آورد و در آن به تولید دو خودروی رنو خواهند پرداخت که در این راستا گفته شده: شرکت جوینت ونچر بین گروه خودروسازی سایپا و شرکت رنو فرانسه به زودی با حضور وزیر صنعت در پی سفر مدیران رنو به ایران به امضا خواهد رسید. براین اساس قرار است شرکت پارس خودرو به عنوان آورده سایپا در این مذاکرات پسابرجامی به حساب آید و رنو نیز در این شرکت جوینت ونچر حضور داشته باشد.

رنو کوئید روی خط تولید پارس خودرو خواهد رفت
رنو کوئید خودروی ارزان قیمتی است که تولید آن به دست پارس خودرو خواهد بود

به این ترتیب شرکت پارس خودرو تنها به تولیدات رنو خواهد پرداخت که قرار است در همکاری مشترک سایپا و رنو به تولید دو محصول در ایران منجر شود که یکی از آن‌ها رنو کوئید، ارزان‌ترین محصول رنو خواهد بود. پیمان کارگر، مدیر امور خاورمیانه رنو هم چندی پیش در این راستا گفته بود که رنو برای تولید محصولات جدید خود در ایران به چهار کارخانه جدید نیازمند است و این در حالی است که ایران خودرو و سایپا می‌گویند برای تولید این خودروها پول ندارند؟! وی در ادامه افزود که شرکت خودروسازی رنو برای ادامه فعالیت در ایران مجبور به سرمایه گذاری‌های لازم است و یکی از برنامه‌های آن نیز خرید پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا بود که در این خصوص با مخالفت سایپایی‌ها مواجه شده است، پس در نتیجه رنو اعلام کرده که یا تمام سهام پارس خودرو را می‌خرد یا اینکه در خطوط تولید این شرکت برای تولید محصولات جدیدش سرمایه گذاری خواهد کرد.

رنو کوئید روی خط تولید پارس خودرو خواهد رفت

رنو کوئید روی خط تولید پارس خودرو خواهد رفت

رنو کوئید روی خط تولید پارس خودرو خواهد رفت

رنو کوئید روی خط تولید پارس خودرو خواهد رفت


ویدیو مرتبط :
خط تولید مونتاژ رنو پارس خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش 118 درصدی تولید مگان در پارس خودرو



 

 

 

مگان

 

 

 

به گزارش پرشین خودرو ، شرکت پارس خودرو تا پایان دی ماه سال قبل دو هزار و 703 دستگاه انواع مگان تولید کرده بود اما این رقم برای دوره جاری به پنج هزار و 888 دستگاه خودرو رسیده است.

پارس خودرویی ها که تاکنون 9 درصد افزایش تولید را تا پایان دی ماه امسال نسبت به سال قبل تجربه کرده اند، با تولید سه هزار و 539 دستگاه پیکاپ، 23 هزار و 797 دستگاه تندر90، و 218 هزار و 895 دستگاه انواع پراید به ترتیب 42، 14 و هشت درصد رشد تولید در این محصولات را رقم زدند.

همچنین شرکت پارس خودرو در دوره مورد گزارش 59 درصد کاهش تولید را در تولید خودروهای دودیفرانسیل خود تجربه کرد بطوریکه تا پایان دی ماه امسال 354 دستگاه از این نوع خودروها(سال گذشته 862 دستگاه محصول دودیفرانسیل تولید شده بود) در این شرکت خودروسازی تولید شده است.

تولید ماکسیما نیز با 9 درصد کاهش تولید تا پایان دی ماه امسال نسبت به سال گذشته همراه شد و در دوره مورد گزارش دو هزار و 675 دستگاه ماکسیما در پارس خودرو تولید شده است.

تینا و قشقایی نیز که در سال 89 به خانواده پارس خودرو پیوسته، تا پایان دی ماه امسال به ترتیب 53 و 63 دستگاه تولید داشته است.

شرکت پارس خودرو تا پایان دی ماه 1389 موفق به تولید 255 هزار و 264 دستگاه انواع خودرو شده این رقم در دوره مشابه سال قبل 233 هزار و 353 دستگاه انواع خودرو بوده است...../تحلیل:عصرایران