اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رمزگشایی از صحبت‌های احمدی نژاد،انتقاد از فرمانده سپاه ، عادل فردوسی پور...



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رمزگشایی از صحبت‌های احمدی نژاد/ رئیس‌جمهور این بار از فردوسی‌پور هم انتقاد کرد+ جدول

نشست خبری رئیس جمهور با اصحاب رسانه، با کنایه‌های مستقیم و غیر مستقیم محمود احمدی‌نژادبه قوای مقننه و قضائیه و مسئولین جمهوری اسلامی ایران همراه بود.

نامه نیوز: کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور، همچون مصاحبه وی با شبکه یک سرشار از کنایه‌هایی بود که قوه‌های قضائیه و مقننه و نهادهای نظامی و امنیتی از آن در امان نبودند. اما این کنفرانس یک تفاوت بزرگ داشت و آن اینکه محمود احمدی‌نژاد این‌بار کنایه‌هایش را مستقیم تر و بی پروا بیان کرد.

تمام کنایه‌های رئیس جمهور را در جدول زیر مشاهده کنید.

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
عادل فردوسی پور و انتقاد از برخی رسانه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عادل فردوسی پور: انتقادکردن از دولت احمدی‌نژاد تابو بود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تهیه کننده و مجری برنامه نود گفت: در مقطعی با نمایندگان مجلس و دولت احمدی‌نژاد دچار چالش شدم که انتقاد کردن از آنها تابو بود.

عادل فردوسی پور درباره اینکه خیلی از مقامات و روسای سازمان صدا و سیما کمک کرده‌اند که برنامه نود به کارش ادامه بدهد، اظهار کرد: صد درصد اینطور است چه زمان ریاست آقای لاریجانی در صدا و سیما و بخصوص در زمان آقای ضرغامی که چالش‌های زیادی رخ داد. بخصوص چالش لفظی با نمایندگان مجلس  که تعدادی از آنها روز بعد از برنامه در صحن علنی مجلس علیه من نامه امضا کردند.

وی با بیان اینکه هنوز در زمان ریاست سرافراز در صدا و سیما برایش مشکل خاصی پیش نیامده است، افزود: در این مدت از من حمایت شد شاید چون به سلامت کاری من ایمان داشتند. من در مقطعی با نمایندگان مجلس و دولت احمدی نژاد دچار چالش شدم که انتقاد کردن از آنها تابو بود ولی چون حرفم درست بود، جلوی کار سیاسی و غیر ورزشی انتقالئتیم‌ها به شهرستانها گرفته شد.

مجری برنامه نود درباره تغییرات گرافیکی برنامه‌اش، تاکید کرد: ما به لحاظ گرافیکی خیلی فرق کرده‌ایم و به سمت مینیمال رفته‌ایم. الان به سمتی رفته‌ایم که از رنگ‌هایی که کمتر در تلویزیون استفاده می‌شد، استفاده می‌کنیم.

فردوسی پور در ادامه درباره اینکه روز دوشنبه‌اش چطور سپری می‌شود، تصریح کرد: دوشنبه‌ها که روز خوبی برای من است! (با خنده) من جمعه، شنبه و یکشنبه از شب تا صبح در شبکه هستم. دوشنبه‌ها ساعت ۱۲ به شبکه می‌روم. در واقع برنامه نود برای من هر هفته از پایان یک برنامه آغاز می‌شود و تا دوشنبه بعد طول می‌کشد!

تهیه کننده و مجری برنامه نود از احتمال رایگان شدن پیامک‌های برنامه‌اش هم خبر داد و افزود: مبلغ پیامکی که مردم به برنامه می‌فرستند، همان مبلغی است که یک نفر به نفر دیگری می‌زند ولی ما دنبال این هستیم تا پیامکها به سمت «دیتا» برود و هزینه‌ای برای مردم نداشته باشد.

وی که در برنامه گلخانه شبکه سه حضور یافته بود، در خصوص یک خاطره تلخ و یک خاطره شیرین، گفت: درباره خاطرات تلخ باید بگویم تهدیدها و مشکلاتی بود که گفتن آنها الان قابل پخش نیست! اینطور نیست که همه چیز «گل و بلبل» باشد. من زیاد سختی کشیده‌ام و این موها را بیخودی سفید نکرده ام!

مجری برنامه نود در پایان گفت: نجات یک نفر از اعدام، رکورد ۶ میلیون پیامک و نجات مرزبان‌ها هم از مسائلی بود که اتفاقات شیرینی برای من بود.

 

اخبار ورزشی - مهر