اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رمانتیک ترین زوج چینی +عکس



اخبارگوناگون - رمانتیک ترین زوج چینی +عکس

داستان از این قرار است که چندی پیش این زوج به مغازه طلا فروشی می روند و درخواست یک حلقه الماس با قیمت مناسب را می کنند سپس حلقه را امتحان کرده و مرد با دسته ای از پول های کهنه پول آن را پرداخت می کند.

چندی پیش در یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی چین به نام "ویبو" تعدادی تصویر دست به دست چرخید و بیش از 1500 بار به اشتراک گذاشته شد. این تصاویر یک زوج کهنسال چینی در یک مغازه طلافروشی را نشان می دهد.

یکی از افرادی که این تصاویر برای او جالب بود با مغازه طلافروشی تماس گرفت و داستان رمانتیک این زوج کهنسال را از ان ها پرسید. صاحب مغازه در مورد آن ها می گوید که این دو رمانتیک ترین زوج دنیا بوده اند که به مغازه وی رفته اند.

اخبار,اخبارگوناگون,رمانتیک ترین زوج دنیا

داستان از این قرار است که چندی پیش این زوج به مغازه طلا فروشی می روند و درخواست یک حله الماس با قیمت مناسب را می کنند سپس حلقه را امتحان کرده و مرد با دسته ای از پول های کهنه پول آن را پرداخت می کند.

این مرد همچنین به صاحب مغازه گفته است که این انگشتر یک قول در دوران جوانی بود که پس از سال ها سختی و جمع کردن پول توانست برای همسرش بخرد. او گفته است که این تنها گوشه ای از زحمات همسرش در تمام این سال های سختی را پر می کند.

اخبار,اخبارگوناگون,رمانتیک ترین زوج دنیا

اخبارگوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
آموزش گام به گام طراحی با مداد برای مبتدیان (زوج رمانتیک )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رمانتیک ترین زوج دنیا +عکس



 

"بیل برسنان" به همراه همسرش رابطه احساسی خاصی دارد که شاید باورکردنی نباشد. این زوج نزدیک به 40 سال است که با یکدیگر زندگی می کنند و در طول این مدت یک کار شگفت انگیز انجام داده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روابط عاطفی میان زوج های عاشق همیشه قشنگ و احساسی بوده است. این زوج ها معمولا برای یکدیگر کادو و گل خریداری می کنند تا همیشه رابطه احساسی پایدار باشد اما برخی از این زوج ها کارهای خاصی انجام می دهند که باورکردنی نیست.

"بیل برسنان" به همراه همسرش رابطه احساسی خاصی دارد که شاید باورکردنی نباشد. این زوج نزدیک به 40 سال است که با یکدیگر زندگی می کنند و در طول این مدت یک کار شگفت انگیز انجام داده اند.

اخبار,اخبارگوناگون , تصاویر زیبا


"بیل" در طول 40 سال گذشته هر روز یک نامه عاشقانه برای همسرش نوشته است و تا به حال تعداد این نامه ها به 10 هزار عدد رسیده که در نوع خود بسیار جالب است. بیل می گوید در این مدت هیچ چیز مانع از نوشتن نامه میان ما نشده است.

آن ها اعتقاد دارند که این کارشان می تواند باعث انگیزه گرفتن زوج های جوان شده و رابطه ای احساسی و عاشقانه میان ان ها یاجاد کند. این زوج خوشبخت همچنین راز زندگی مشترکشان را همدلی و تلاش کنار هم اعلام کرده اند.


 اخبار گوناگون  - باشگاه  خبر نگاران