اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رقیب دانیل داوری مصدوم شد


ماریان پتکوویچ دروازه بان کهنه کار تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ آلمان و رقیب دانیل داوری در این تیم، در جریان شکست چهار بر صفر برابر اشتوتگارت مصدوم شد.

ایرنا: ماریان پتکوویچ دروازه بان کهنه کار تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ آلمان و رقیب دانیل داوری در این تیم، در جریان شکست چهار بر صفر برابر اشتوتگارت مصدوم شد.

 پتکوویچ بدلیل این آسیب دیدگی چند هفته ای را نمی تواند بازی کند.

تورستن لیبرنخت سرمربی برانشوایک پیش از شروع مسابقات فصل جدید بوندس لیگا هیچکدام از این دو دروازه بان را به عنوان دروازه بان ثابت تیم انتخاب نکرد و تاکنون از هر دو به صورت چرخشی استفاده کرده بود به طوریکه پتکوویچ چهار بار و داوری سه بار سنگربانی برانشوایگ را بر عهده داشتند.

تیم تازه صعود کرده برانشوایک بعد از اینکه در دور نخست مسابقات جام حذفی آلمان کنار رفت، در بوندس لیگا هم از ابتدای فصل فقط توانسته یک امتیاز از هفت بازی کسب کند.

این وضعیت موجب شده برانشوایگ در قعر جدول و سرمربی آن در آستانه برکناری قرار بگیرد.


ویدیو مرتبط :
درخشش دانیل داوری برابر هوفنهایم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانیل داوری مصدوم شد



اخبار ,اخبار ورزشی ,دانیل داوری

 

اخبار ورزشی - دانیل داوری مصدوم شد

باشگاه اینتراخت براونشوایگ اعلام کرد دانیل داوری مصدوم شده و بازی هفته آینده برابر نورنبرگ را از دست داد.

به گزارش ایسنا، اینتراخت براونشوایگ هفته گذشته موفق شد در بوندسلیگا برد ارزشمندی را بدست آورد و هامبورگ را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد. در این دیدار دانیل داوری دروازه‌بان تیم ملی ایران آسیب دید.

باشگاه آینتراخت براونشوایگ اعلام کرد دروازه‌بان ایرانی به دلیل کشیدگی عضله شانه مصدوم شده و نمی تواند در دیدار برابر نورنبرگ به میدان برود. هنوز مشخص نیست که داوری چه مدت از میدان دور خواهد بود.

تیم ملی ایران 12 اسفند در آخرین دیدار خود در انتخابی جام ملت‌های آسیا برابر کویت به میدان خواهد رفت و هنوز مشخص نیست داوری به این دیدار می‌رسد یا خیر. باشگاه آلمانی پیش از این از دعوت داوری به اردوی تیم ملی ایران برای بازی با کویت خبر داده بود.

اخبار ورزشی - ایسنا