اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رقص دختر جوان در متروی تهران جهانی شد!


انتشار فیلمی كوتاه از رقص یک دختر جوان در قطار متروی تهران،‌ بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و همچنین رسانه‌های خارجی پیدا كرده است!

باشگاه خبرنگاران جوان: انتشار فیلمی كوتاه از رقص یک دختر جوان در قطار متروی تهران،‌ بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و همچنین رسانه‌های خارجی پیدا كرده است!

رقص دختر جوان در متروی تهران جهانی شد!

سایت بهار نیوز نوشت؛ این فیلم كه ظاهرا با گوشی موبایل در یك واگن در حال حركت متروی تهران گرفته شده طی چند روز گذشته در بسیاری از صفحات شبکه‌های اجتماعی از جمله یوتیوب بازتاب وسیعی داشته است و تعدادی از رسانه‌های انگلیسی و فرانسوی هم اقدام به پخش آن کرده و در مورد آن، تفسیر کرده‌اند.

 در این فیلم، دختری دیده می‌شود كه با پخش آهنگی خارجی در یكی از واگن‌های ویژه زنان،‌ به رقص مشغول است و بانوان حاضر در واگن ناظر رقص او هستند.


ویدیو مرتبط :
متروی تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن جوان و دختر هفت ساله‌اش قربانیان جدید گازگرفتگی در تهران



زن جوان و دختر هفت ساله‌اش قربانیان جدید گازگرفتگی در تهران

زن 31 ساله و دختر هفت ساله اش بامداد دیروز بر اثر گازگرفتگی جان خود را در شرق تهران از دست دادند.

به گزارش مهر، ساعت یک بامداد دیروز زمانی که پدر خانواده از محل کار به خانه بازگشت متوجه غیبت دختر و همسرش شد. او پس از جست‌وجوی خانه با پیکر نیمه جان آنها در حمام روبرو شد و آنها را بلافاصله به بیمارستان الغدیر رساند.

پزشکان پس از معاینه مادر و دختر اعلام کردند زن 31 ساله بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باخته است. دخترش نیز بلافاصله به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.

تلاش پزشکان برای نجات دختر هفت ساله موثر واقع نشد و او نیز ساعت 9 صبح دیروز بر اثر شدت مسمومیت جان باخت .

کارشناسان سازمان آتش نشانی نشت گاز از آبگرمکن را علت این حادثه اعلام کردند.

طی چهار روز گذشته 6 نفر در تهران بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند این در حالی است که در سال گذشته در کشور 900 نفر قربانی گازگرفتگی شدند که بیشترین آمار مربوط به استان تهران بوده است./مهر