اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رفیق‌دوست: اگر سپاه نباشد، کشور نیست


فرمانده سابق سپاه پاسداران با بیان این‌که امروز ترس از سپاه، کنگره آمریکا را فتح کرده است، گفت: نفس سپاه، حزب‌الله را ساخت و حماس را پیروز کرد.

خبرگزاری ایسنا: محسن رفیق‌دوست فرمانده سابق سپاه پاسداران در مراسم رونمایی از مجموعه کتاب‌های «سپاه در گذر انقلاب» با بیان این‌که برای من و دوستانم امروز روز بهجت و خوشحالی غیرقابل وصفی است که سپاه وجود دارد، خاطرنشان کرد: برای من امروز روز بهجت است که نمایندگان کنگره ابرقدرت ظالم دنیا مجبورند که در کنگره فریاد بزنند که چرا فرماندهان سپاه را ترور نمی‌کنید.

وی با بیان این‌که ترس از سپاه امروز کنگره آمریکا را فتح کرده است، گفت: من امروز با افتخار می‌گویم که زنده سپاه هستم و زمانی که به سپاه نگاه می‌کنم، نیرو و قوت می‌گیرم.

فرمانده سابق سپاه پاسداران با بیان این‌که نفس سپاه، سپاه حزب‌الله را ساخت و حماس را پیروز کرد، گفت: این نفس سپاه است که امروز در منطقه پیچیده است. من همانطور که امام خمینی (ره) گفت با اطمینان می‌گویم اگر سپاه نباشد، کشور نیست.


ویدیو مرتبط :
کسی دوست دارد قبرش تاریک نباشد این کلیپ را ببیند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش فرمانده ارتش لبنان به شایعه حضور سپاه در این کشور



'جان قهوه چی' فرمانده ارتش لبنان گفت: كسانی كه در لبنان برای رواج دادن فتنه بین طایفه ها تلاش می كنند ،در  خدمت رژیم صهیونیستی هستند.

 

به گزارش ایرنا از بیروت ، قهوه چی امروز (شنبه) طی اظهاراتی گفت: ارتش لبنان در تلاش است از بروز هر گونه فتنه جلوگیری به عمل آورد.

وی تصریح كرد: ارتش آماده رویارویی با بحران در كشور است و در تمامی مناطق كشور به خصوص مناطق مسیحی حضور كامل دارد.

فرمانده ارتش لبنان در خصوص وضعیت كشور بعد از صدور كیفرخواست دادگاه حریری گفت: من نگران وضعیت كشور هستم ولی از آن نمی ترسم زیرا ارتش در آماده باش كامل به سر می برد.

جان قهوچی در پاسخ به سئوالی در خصوص حضور افراد سپاه پاسداران ایران در مناطق مختلف جبل لبنان ، با رد این موضوع ، گفت : ما هیچ گزارشی در این خصوص در اختیار نداریم.

فرمانده ارتش لبنان تأكید كرد: ارتش هیچ موضوع غیر عادی در مناطق جبل مشاهده نكرده است .

در حال حاضر عامل اصلی بحران در لبنان دادگاه ویژه بین المللی ترور 'رفیق حریری' نخست وزیر اسبق این كشور و كیفر خواست آن است كه گفته می شود اوایل ماه میلادی آینده صادر خواهد شد.

برخی گزارش ها حاكیست كه این دادگاه تلاش دارد شماری از اعضای حزب الله لبنان را به دخالت در این ترور متهم نماید.

سید حسن نصرالله دبیركل حزب الله لبنان طی ماه های اخیر با انجام چند سخنرانی ، گوشه هایی از واقعیت های پرونده ترور حریری را برای مردم كشورش بازگو كرد.

چندی پیش ، گروهی از اعضای دادگاه حریری به مطب خانم دكتری در ضاحیه (جنوب) حمله كردند و قصد داشتند پرونده چند بیمار را بیرون ببرند.

دبیر كل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود این اقدام را غیر اخلاقی و غیر شرعی خواند و از تمامی لبنانی ها خواست تا با این گروه همكاری نكنند.../ایرنا