اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رفع اشکالات توزیع سبدکالا


قائم مقام وزیر تعاون گفت: در روزهای اول توزیع، اشکالاتی به وجود آمد که وزارتخانه توانست آن را به سرعت برطرف کند و الان هم اگر قرار باشد در فاز دوم هدفمندی سبد کالا توزیع شود، اشکالات را برطرف کرده‌ایم.

خبرگزاری فارس: ابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع تعاونگران کشور اظهار داشت: تعاونی‌ها در بحث توزیع سبد کالا نقش مؤثری ایفا کردند و نشان دادند که سهم برجسته‌ای در امنیت اقتصادی کشور می‌توانند داشته باشند.

وی اضافه کرد: در روزهای اول توزیع، اشکالاتی به وجود آمد که وزارتخانه توانست آن را به سرعت برطرف کند و الان هم اگر قرار باشد در فاز دوم هدفمندی سبد کالا توزیع شود، اشکالات را برطرف کرده‌ایم.

وی گفت: در ایران قرار است که تعاونی یکی از بخش‌های سه‌گانه اقتصاد کشور باشد و سهم آن از اقتصاد کشور به ۲۵ درصد برسد، این مسئله نشان می‌دهد از ابتدای انقلاب علاوه بر نقش مردمی تعاون به ابعاد اقتصادی آن هم توجه شده است.

فیروزآبادی ادامه داد: تلاش شده است نقش تعاونی‌ها از طریق حضور نمایندگان آنها در اتاق تعاون و شوراهای مهم افزایش پیدا کند، اما به نظر می‌آید برخی زیرساخت‌ها برای حضور تعاونی سهامی عام، اعتبار و حضور تعاونی‌ها در بازار سرمایه با ابهام مواجه است که باید این ابهامات برطرف شود.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: برای سال آینده باید مشکلات و موانع سر راه توسعه که بخشی از آنها مربوط به بودجه و تسهیلات و بخشی مربوط به شکل‌گیری ساختارها است برطرف شود.

وی افزود: تعاونی‌ها بیش از بخش دولتی و خصوصی می‌توانند نقش ایفا کنند و با توجه به اینکه توده مردم عضو تعاونی‌ها هستند، اگر بتوانیم نگاه اقتصاد مقاومتی را در تعاونی‌ها مورد توجه قرار دهیم، جامعه به سمت اقتصاد مقاومتی می‌رود.


ویدیو مرتبط :
توزیع تأسف بار سبدکالا در لرستان و درگیری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رفع اشکالات چهره با گریم صورت!



 گریم صورت,گریم پیشانی,گریم چین اضافی

 با استفاده از آرایش به رنگ اصلی صورت یا ۳ درجه روشن تر یا ۳ درجه تیره تر (سایه)میتوان اشکالات صورت را از بین برد یا حداقل کاهش داد.

 

جدول عدم تناسب نمای روبرو و آرایشهای تصحیحی هر یک

پیشانی بلند تیره کردن خط رویش مو
پیشانی کوتاه روشن کردن تمامی پیشانی٬های لایت خط رویش مو
پیشانی پهن  تیره کردن گیجگاه
پیشانی باریک روشن کردن گیجگاه
گیجگاه فرو رفته روشن نمودن فرو رفتگیها
چانه مربعی شکل تیره زوایای آرواره چانه برجسته تیره کردن تمامی چانه
چانه بلند تیره کردن یک سوم تحتانی
چانه کوتاه تیره کردن بافت اضافی
گونه های گرد تیره کردن تمام گونه
 گونه های گرد  تیره کردن تمام گونه
 صورت پهن  تیره کردن قسمت داخلی فضای زیر گیجگاهی
 صورت باریک    تیره کردن قسمت خارجی فضای زیر گیجگاهی
 گونه های صاف    های لایت گونه (زایگوما) و تیره کردن فضای زیر گیجگاهی
چروکها    های لایت عمق چین ها

                    

منبع:dehkade2000.persianblog.ir