اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رفتار زشت وهابی‌ها در سرزمین وحی



اخبار,اخباراجتماعی,رفتار زشت وهابی‌ها در سرزمین وحی


 اخبار اجتماعی - رفتار زشت وهابی‌ها در سرزمین وحی

رفتار زشت وهابی‌ها در سرزمین وحی و در حق پیروان سایر مذاهب اسلامی تشدید شده است.

به نوشته جمهوری اسلامی، تازه‌ترین كلیپ ویدئویی كه وهابی‌ها به صورت عمومی اقدام به انتشار آن در فضای مجازی نموده‌اند، یك فرد وهابی را در لباس احرام نشان می‌دهد كه در مسجدالحرام رفتار غیراخلاقی وقیحانه‌ای نسبت به یك روحانی شیعه می‌نماید.

این رفتار زشت تنها در چند متری كعبه اتفاق افتاد. قبلاً نیز صحنه‌ای از ایجاد مزاحمت دو طلبه وهابی برای یك روحانی شیعه در جوار مسجدالنبی در فضای مجازی و بر روی تلفن‌های همراه منتشر شده بود. لازم است مسئولین سازمان حج و سفارت ایران در عربستان برای جلوگیری از این رفتارهای زشت اقدام نمایند.


 اخباراجتماعی - جمهوری اسلامی


ویدیو مرتبط :
وهابی چه خبر؟ عبادت خیلی زشت وهابی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رفتار زشت مسی در قبال کاکا+عکس



 اخبار ورزشی - رفتار زشت مسی در قبال کاکا+عکس

  لیونل مسی پس از پایان بازی آرژانتین و برزیل اعتنایی به کاکا نکرد.

آرژانتین سوپرکلاسیکوی فوتبال جهان را با برتری 2 بر صفر برابر برزیل به پایان برد. پس از پایان این دیدار کاکا سمت لیونل مسی رفت تا با این بازیکن به خوش و بش بپردازد ولی ستاره تیم ملی آرژانتین اعتنایی به کاکا نکرد و دعوت این بازیکن را رد کرد و از کاکا خواست تا دستش را از روی سرش بردارد.

این حرکت لیونل مسی از روز گذشته بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی جهان داشته است.

 

اخبار,اخبارورزشی, فوتبال آرژانتین

 

 اخبار ورزشی -  ایسنا