اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رفتار تاسف آور با قرآن در عربستان +عکس


پلیس عربستان توانست صدها جلد قرآن کریم را از فاضلاب‌های طائف خارج کند.

خبرگزاری ایسنا: پلیس عربستان توانست صدها جلد قرآن کریم را از فاضلاب‌های طائف خارج کند.

پایگاه خبری شفقنا بر اساس گزارش الاوسط نیوز نوشت: رسانه‌های گروهی سعودی و پایگاه‌های ارتباط جمعی نوشتند که دانش آموزی به نام «عبدالعزیز بن حسین الاهدل»، که در مقطع متوسطه تحصیل می‌کند، در مسیر بازگشت از مدرسه متوجه وجود نسخه‌های زیادی از قرآن کریم شد که در فاضلاب مسجد انداخته شده‌اند و این نشان می‌داد که مسؤولین مسجد آنها را در فاضلاب انداخته‌اند.



بعد از حاضر شدن مسوولین امنیتی و فراخواندن شرکت ویژه تخلیه چاه فاضلاب‌ها روشن شد که 500 جلد قرآن کریم در درون فاضلاب مسجد انداخته شده و برگه‌های برخی از آنها در آب پراکنده شده بود، بسیاری از جلدهای قرآن کریم موقوفه بودند.

با باز کردن سایر مجاری شبکه فاضلاب متصل به مسجد تعداد دیگری از جلدهای کوچک و بزرگ قرآن کریم یافت شد.

وجود این تعداد از قرآن کریم در شبکه فاضلاب‌ها در کشوری که محل ظهور اسلام محسوب می‌شود؛ امری باورنکردنی است، همان طور که دانش آموز با نگاه کردن به جلدهای قرآن کریم نتوانست آنچه را که می‌بیند، باور کند.


ویدیو مرتبط :
خنده دار؟؟ یا تاسف آور؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هایی تاسف آور از جنگ داخلی سوریه


تصاویری از جنگ داخلی در سوریه.