اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رفتارها با بیک‌زاده قشنگ نیست


سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: رفتارها با بیک‌زاده مناسب نیست در حالی که باید از این بازیکن حمایت کرد.

فارس: میرشاد ماجدی در خصوص انتقادات و قیاس‌هایی که میان بیک زاده و لیونل مسی می‌شود اظهار داشت: به اعتقاد من این کارها قشنگ نیست و به جای آنکه ذهن این بازیکن را آماده کنیم مشغول خود زنی هستیم.

وی افزود: بیک زاده یکی از بازیکنان « دو پای » فوتبال ایران است که با هر دو پا هم شوت می زند و هم خوب ارسال می کند بنابراین امیدوارم از حالا این رفتارها را فراموش کنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص قرعه ایران در مسابقات جام جهانی نیز گفت:آرژانتین به خاطر قدرت و تجربه ای که دارد شاید به عنوان تیم اول صعود کند اما ایران، بوسنی و نیجریه به یک اندازه شانس صعود دارند. اگر برنامه ریزی مناسب باشد و بازی های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی در نظر بگیریم مطمئنا صعود ایران دور از دسترس نیست.

وی در پایان در خصوص اینکه تکلیف سرپرست استقلال در دو دیدار آینده که وی به مالزی سفر می کند چه می شود تصریح کرد:من هنوز با باشگاه صحبت نکرده ام اما امیر حاج قاسم را پیشنهاد کردم که در صورت موافقت کادر فنی و مدیریت او سرپرست استقلال باشد.


ویدیو مرتبط :
گل هاشم بیک زاده به الریان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش تمرین آبی‌پوشان/غیبت مشکوک برهانی و مصدومیت بیک‌زاده



گزارش تمرین آبی‌پوشان

غیبت مشکوک برهانی و مصدومیت بیک‌زاده/ خارجی‌ها باز هم نبودند

خبرگزاری فارس: مهاجم استقلال بدون هماهنگی قبلی و بنا بر دلایل نامعلوم در تمرین استقلال حاضر نشد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تیم فوتبال استقلال از ساعت 16:30 امروز در کمپ زنده یاد حجازی برنامه‌های تمرینی خود را پیگیری کرد و علاوه بر ملی‌پوشان این تیم آرش برهانی، سیاوش اکبرپور و تمامی بازیکنان خارجی این تیم به جز جانواریو غایب بودند. ضمن آنکه امیر قلعه نویی به دلیل درگیری با مراسم بزرگداشت مادر مرحومش همچنان در تمرینات غایب است. سیاوش اکبرپور در تماس با سرپرست تیم استقلال اجازه گرفت اما دلیل غیبت برهانی معلوم نبود.

* هاشم بیک‌زاده در جریان تمرین امروز و در همان 20 دقیقه ابتدایی دچار آسیب دیدگی شد و محل تمرین را ترک کرد.

* کیانوش رحمتی که به تازگی به تمرینات استقلال اضافه شده است زیر نظر کادر پزشکی به تمرین پرداخت.

* حدود 20 نفر از هواداران استقلال از تمرین امروز این تیم دیدن کردند.

* دویدن دور زمین، ارسال پاس‌های کوتاه و حرکات ترکیبی و شوت به سمت دروازه از برنامه‌های اصلی تمرین تاکتیکی آبی پوشان بود. این تمرینات بیشتر زیر نظر مجید صالح و ستار همدانی برگزار شد.

* ردی، دروازه بان استرالیایی استقلال که به استرالیا سفر کرده در تمرین امروز غایب بود و تمرین امروز آبی پوشان بدون کارهای دروازه‌بانی صورت گرفت.

* مهدی فنونی‌زاده،منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشتند.

* تمرین تاکتیکی آبی پوشان ساعت 17:55 به پایان رسید./فارس