اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رضا یزدانی: لیاقت قهرمانی را داشتیم


رضا یزدانی می‌گوید تیم ایران لیاقت قهرمانی در جام جهانی را داشته است.

ایسنا: ملی پوش وزن 98 کیلوگرم کشتی آزاد ایران اظهار کرد: خوشحالم توانستیم از عنوان قهرمانی سال قبل دفاع کنیم. هموطنان زیادی هم به سالن مسابقه آمده بودند و ما را تشویق می کردند که خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم. این قهرمانی را به همه مردم تبریک می گویم. بچه ها و جوان‌های تیم واقعا خوب کشتی گرفتند.

وی همچنین گفت: تیم ما شرایطش خیلی خوب است و برای این تیم برنامه‌ریزی شده است. درست است که الان تیم دوم روسیه را بردیم اما دو سال قبل تیم اول آنها را هم شکست دادیم و لیاقت این را داشتیم که روی سکوی اول دنیا بایستیم.

اما یزدانی پس از کشتی با حریف روس خود دچار تنگی تنفس شد که با تلاش‌های به موقع دکتر امیر ساسان و دکتر آزاد بخت مشکلش برطرف شد و در حالی که روی برانکارد دراز کشیده بود به بیمارستان منتقل نشد. یزدانی در مورد این حادثه گفت: ریه‌ام دچار عفونت شده بود و مشکل داشتم. پس از کشتی وقتی پائین آمدم دچار حمله ناگهانی شدم اما خدا را شکر بر طرف شد.


ویدیو مرتبط :
بازی های آسیایی(کشتی)-قهرمانی رضا یزدانی و کسب مدال طلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهرام رادان و رضا یزدانی تماشاگر دربی / عکس