اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رضا صادقی می خواهد با یاس بخواند؟


در حالی که شنیده می شود به شرکتی که دنبال کارهای مجوز یاس است، به شکل غیررسمی اعلام شده که فعلا تا دو سال آینده خبری از مجوز آلبوم و اجرای یاس نیست، رضا صادقی در اینستاگرامش پست عجیب و معناداری گذاشته.





هفته نامه تماشاگران امروز: در حالی که شنیده می شود به شرکتی که دنبال کارهای مجوز یاس است، به شکل غیررسمی اعلام شده که فعلا تا دو سال آینده خبری از مجوز آلبوم و اجرای یاس نیست، رضا صادقی در اینستاگرامش پست عجیب و معناداری گذاشته.

او یکی دو روز قبل از انتشار آلبوم جدیدش «فقط گوش کن» از علاقمندانش پرسیده آیا دوست دارند که صادقی با یک خواننده رپ یک قطعه مشترک بدهد؟ اگر بله، این رپر، ایرانی باشد یا خارجی؟ و چه کسی؟ مطابق انتظار بیش از 90 درصد کسانی که دوست داشته اند او این کار را انجام دهد، دوست دارند مرد مشکی پوش با یاس یک قطعه مشترک منتشر کند؛ آن هم در حالی که کیوان ساکت و مجید اخشابی هفته گذشته به شدت به رپ و رپرها تاخته اند.

رضا صادقی می خواهد با یاس بخواند؟

البته صادقی و یاس چند سال پیش یک قطعه مشترک به نام «گفتم نرو» منتشر کرده بودند که چندان هم سروصدا نکرد. تعداد قابل توجهی از دوستداران رضا صادقی هم تمایل به این ایده نشان ندادند و از خواننده محبوب شان خواستند این کار را نکند.

هنوز مشخص نیست دلیل انتشار این نظرسنجی غیررسمی از سوی صادقی چه بوده. شاید تا عید بتوان دلیل آن را فهمید اما آنچه با این نظرسنجی اینستاگرامی مشخص شد این است که یاس بین رپرها موقعیت بسیار ویژه ای دارد و فاصله ای بسیار زیاد از دیگران.


ویدیو مرتبط :
یاس و رضا صادقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا صادقی: "سنتوری" روانی ام کرده...


رضا صادقی این روزها در سکوت کامل به سر می برد و هیچ خبری از او در رسانه های مختلف نیست.