اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رضا صادقی در تهران روی صحنه می رود


سکوت بالاخره شکسته شده و صادقی قرار است در روزهای 4 و 5 تیر ماه و روزی یک سانس در سالن همایش های برج میلاد روی صحنه برود. اجرایی که قطعا پس از این دوری طولانی می تواند مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار بگیرد.

تماشا: آخرین بار که رضا صادقی در تهران روی صحنه رفت را به یاد دارید؟ زمان زیادی از آخرین اجرای خواننده پرطرفدار آلبوم «دیگه مشکی نمی پوشم» در تهران می گذرد و در این بین حرف و حدیث های فراوانی هم مطرح و نقل محافل شد تا رضا صادقی به رغم سکوت کامل خبری و اجتناب از هرگونه گفت و گوی رسانه ای، جزو پر سروصداترین خواننده های پاپ سال 90 باشد.

اما این سکوت بالاخره شکسته شده و صادقی قرار است در روزهای 4 و 5 تیر ماه و روزی یک سانس در سالن همایش های برج میلاد روی صحنه برود. اجرایی که قطعا پس از این دوری طولانی می تواند مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار بگیرد.

انتشار آلبوم «دیگه مشکی نمی پوشم» بهانه خوبی برای رضا صادقی در سال گذشته بود تا پس از جار و جنجال های آلبوم جدیدش، دور جدید اجراهای زنده اش را در تهران و شهرستان رویو صحنه ببرد.

این اتفاق هم افتاد و صادقی با چند اجرای موفق توانست به خوبی نظر مساعد مخاطبان موسیقی را به خود جلب کند اما در این بین بحث اتمام قرارداد این خواننده با شرکت «ایران گام» باعث شد که به یکباره صادقی تصمیم به عدم برگزاری برنامه زنده تا قبل از مشخص شدن برنامه گذار جدیدش بگیرد و همین تصمیم، مخاطبان این خواننده را بیش از شش ماه از خواننده مورد علاقه شان بی خبر گذاشت.

او در این مدت البته بیکار ننشست و چند پروژه نیمه تمام از قبیل تک قطعه اش برای آلبوم «دلصدا 2» را به اتمام رساند و از آن مهم تر به عنوان خواننده مهمان، در آلبوم جدید بابک جهانبخش، یک کار دو صدائه را با این خواننده خواند. قطعه ای که با انتشار ویدئویی یک دقیقه ای از آن باز هم صادقی به راس اخبار موسیقی پاپ آمد و با استقبال دوستدارانش رو به رو شد.



قرارداد جدید

در اوج جار و جنجال هایی که در مورد بحث قرارداد جدید این خواننده در رسانه های مختلف منتشر می شد، صادقی با یکی از سه شرکت بزرگ فرهنگی هنری وارد مذاکره شد و قراردادی دو ساله را با این شرکت منعقد کرد. قراردادی که قطعا سر در آوردن از ریز آن غیرممکن است.

با توجه به تجربه صادقی در گذشته، قطعا این خواننده بندهای سخت گیرانه فراوانی را هم در قرارداد شرکت طرف حساب جدیدش گنجانده و اولین اجرایش به مدیریت این موسسه را قرار است در روزهای 4 و 5 تیر در سالن همایش های برج میلاد روی صحنه ببرد.

تمدید برنامه؟

همان طور که پیش بینی می شد استقبال دوستداران این خواننده از این برنامه به قدری بوده که برنامه گذاران این اجرا مجبور شدند در همان روزهای اولیه بلیت فروشی، به فکر تمدید آن بیفتند و صادقی روز 16 تیر و دو سانس دیگر هم پذیرای دوستدارانش باشد. هر چند زمزمه های تمدید برنامه برای روزهای 24 و 25 تیر ماه شنیده می شود.

بازگشتی به سبک مشکی پوشان

رضا صادقی همچنان تمایلی برای گفت و گو ندارد. او در صحبتی کوتاه از برنامه هایی جدید و جالب در این اجرا به سبک همیشگی گروهش «مشکی پوشان» خبر داد و اینکه قطعا این تغییرات با استقبال دوستداران موسیقی رو به رو خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
رضا صادقی (بی خداحافظی) به فجر می رود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اركستر سمفونیك تهران در قطر و تهران به روی صحنه می‌رود



 

اركستر سمفونیك تهران در قطر و تهران به روی صحنه می‌رود

 

 

اركستر سمفونیك تهران به رهبری نادر مرتضی پور روزهای 13و14 آبان ماه جاری به مناسبت هفته فرهنگی ایران در قطر با رپرتواری متنوع به روی صحنه می‌رود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران، اركستر سمفونیك تهران با اجرای «سمفونی 5 بتهوون»، بخشی از سوئیت سمفونی «بیژن و منیژه» ساخته حسین دهلوی، بخشی از «بومی‌وار» ساخته اثر ثمین باغچه‌بان، «نغمه خراسانی» ساخته ارسلان كامكار و بخشی از «موسیقی فیلم محمدرسول الله» اثر موریس ژار در سالن «مسرح القطر الوطنی» شهر دوحه كشور قطر به روی صحنه می‌رود.

بر اساس این گزارش، این اركستر به رهبری نادر مرتضی‌پور با همین رپرتوار در روزهای 20 و 21 آبان در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

لازم به ذكر است بر خلاف آنچه در گفت‌وگوی كیوان ساكت با یكی از خبرگزاری‌ها درج شده است، اركستر سمفونیك تهران با این نوازنده هیچ برنامه‌ای ندارد و با آمدن رهبر آتی اركستر در آذرماه رپرتوار جدیدی را به روی صحنه خواهد برد.../فارس