اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رضا صادقی: بگو همه برایم دعا کنند


مدت زمان زیادی است که خبری از آقای مشکی پوش نیست و این خواننده در گیر و دار مشکلات حقوقی که برایش پیش آمده، از بازار موسیقی فاصله گرفته و با هیچ رسانه‌ای هم حاضر به گفت‌وگو نیست.

موسیقی ما: مدت زمان زیادی است که خبری از آقای مشکی پوش نیست و این خواننده در گیر و دار مشکلات حقوقی که برایش پیش آمده، از بازار موسیقی فاصله گرفته و با هیچ رسانه‌ای هم حاضر به گفت‌وگو نیست.

داستان حقوقی رضا صادقی و کمپانی طرف قرارداد قبلی‌اش، کشدار و مبهم‌تر شده تا خواننده محبوب و پر طرفدار بازار پاپ ایران، ماه‌های زیادی را دور از گود بگذراند. در این بین، برخی اتفاقات تلخ و ناراحت کننده هم برای او رخ داده که از آن جمله می‌توان به برخی کلاهبرداری‌ها از سوی یکی از نزدیکان او، با سوء استفاده از نام و اعتبار این خواننده اشاره کرد.



تا دغدغه‌های صادقی بیشتر و روحیه‌اش برای ادامه فعالیت‌هایش، بد‌تر و بد‌تر شود. اما در اوج این گرفتاری‌ها، برخی نوازنده‌های ارکستر «مشکی پوشان»، ساز جدایی سر داده‌اند و ظاهرا از ادامه این روند و ممنوع شدن كنسرت این خواننده خسته شده‌اند تا شرایط وخیمی دامن گیر صادقی شود.

«مسعود همایونی» دیگر چهره سر‌شناس این گروه در این باره گفت: «اخبار اخیر را تایید می‌کنم.» تلاش‌های خبرنگار ما برای تایید خبر از سوی خود صادقی بی‌نتیجه ماند ودر تماس کوتاهی که با این خواننده داشتیم، او گفت: «در جلسه مهمی برای حل مشکلات هستم. بگو همه برایم دعا کنند...».


ویدیو مرتبط :
بگو تا کی - رضا صادقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا صادقی: برای مرتضی پاشایی دعا کنید


رضا صادقی از مردم خواست تا برای مرتضی پاشایی که مبتلا به بیماری سرطان است، دعا کنند.

بانی فیلم: رضا صادقی از مردم خواست تا برای مرتضی پاشایی که مبتلا به بیماری سرطان  است، دعا کنند.

 او در فضای مجازی نوشت:«سلام به همه دوستان جانم، توى این شبهایى که به هر بهانه‌ای وصل میشین، این جوون با عشق و با هنر سرزمین رو دعا کنین، نمیدونم چرا ولى امشب یکدفعه دلم براش دعا کرد… مرتضى پاشایى یک جوون با اخلاقه که من قلبا دوسش دارم و صمیمانه دعا میکنم امشب براش، شماها هم با درون صاف و زیباتون براش از خدا سلامتى و آرامش بخواهین ….. آمین»