اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رضا صادقی با "بی‌خداحافظی" می‌آید + عکس


"بی خداحافظی" به کارگردانی احمد امینی با نگاهی به زندگی رضا صادقی خواننده پاپ ساخته شده و داستان آن با سفر این خواننده از بندرعباس به تهران آغاز می‌شود.

فیلم "بی خداحافظی" ساخته احمد امینی در سی امین جشواره فیلم فجر به نمایش در می آید.

محمد نشاط تهیه کننده این فیلم گفت: صداگذاری توسط پرویز آبنار در مراحل پایانی قرار دارد و با توجه به موضوع "بی‌خداحافظی" ساخت موسیقی نیز یش از این توسط رضا صادقی زمان فیلمبرداری انجام شده است. به زودی فیلم آماده نمایش خواهد شد.

"بی خداحافظی" به کارگردانی احمد امینی با نگاهی به زندگی رضا صادقی خواننده پاپ ساخته شده و داستان آن با سفر این خواننده از بندرعباس به تهران آغاز می‌شود.



ویدیو مرتبط :
كلیپ جالب رضا صادقی بی خداحافظی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا صادقی و خواهرش + عکس



رضا صادقی,عکس رضا صادقی,رضا صادقی و خواهرش

 

او در 25 مرداد سال 1358 در بندر عباس چشم به جهان گشود. او ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. علاقه مندی او به موسیقی موجب شد که او مسیرش را به سمت موسیقی تغییر دهد. اولین تجربهٔ او در موسیقی به آهنگ راز عشق در سال 1371 باز می‌گردد. او در سال 1372 اولین آلبوم خود را با همین نام ارائه کرد که از نظر بعضی هیچ بار هنری در آن دیده نمی‌شود. بعد از آن همکاری خود را با گروه هنری کیمیا آغاز کرد و آلبوم‌های گل لاله، رویای شیرین و مستانه و دیوانه را عرضه کرد. بعد از آلبوم گل لاله همکاری خود را با گروه کیمیا قطع کرده و برای پیشرفت در کار به تهران آمد.

 

 

رضا صادقی,عکس رضا صادقی,رضا صادقی و خواهرش

 

 

علاقهٔ او به هنرمندانی همچون چشم آذر و بابک بیات باعث شد تا کارهای او تحت‌الشعاع آن‌ها قرار گیرد. او در بعضی کارهای خود از اشعار مهدی اخوان ثالث و سهراب سپهری استفاده کرده‌است. او تا امروز نزدیک به 120 ترانه در قالب 8 آلبوم ارائه کرده‌است. او که به مشکی پوش معروف است از 25 مرداد 1372 لباس مشکی بر تن می‌کند. آغار معروفیت او به ترانهٔ مشکی رنگ عشقه در آلبوم پیرهن مشکی بر می‌گردد. وی مستندی به نام رمز شب را روانه بازار کرد که حقایق در مورد زندگی و کار خود اعلام کرد. رضا صادقی در این مستند اعلام کرد که تمامی آهنگ هایش را از ته دل خوانده و حرف مشکی پوش بودن او شعار نیست و اعتقادی درونی است.

 

منبع:jamnews.ir