اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رضا توکلی: عمدا ضعیف بازی کردم


رضا توکلی گفت: پس از بازی در مجموعه «کیمیا» پیشنهادات بسیاری برای بازی در نقش منفی به من شد که آنها را نپذیرفتم اما در «برادر» در نقشی منفی ظاهر شدم و سعی کردم خوب بازی نکنم تا دیگر چنین نقش هایی به من داده نشود.

خبرگزاری صبا: رضا توکلی گفت: پس از بازی در مجموعه «کیمیا» پیشنهادات بسیاری برای بازی در نقش منفی به من شد که آنها را نپذیرفتم اما در «برادر» در نقشی منفی ظاهر شدم و سعی کردم خوب بازی نکنم تا دیگر چنین نقش هایی به من داده نشود.

رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با ما اظهار داشت: مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «برادر» هستم. جواد افشار با شناختی که از بنده داشت برای بازی در این مجموعه از من دعوت کرد و من بازی در یک نقش منفی را پذیرفتم.

توکلی در ادامه اظهار داشت: برای بازی در یک نقش مثبت یا منفی باید چهره و جذابیت بصری یک بازیگر به آن نقش بخورد. به عنوان مثال نمی شود از شخصی که کاریزمای یک روحانی را ندارد در نقش روحانی استفاده کرد. تجربه ثابت کرده که مخاطب توقع دارد از کسانی که با آنها در نقش های مشخص خاطره دارد چهره ای ببیند و تغییر رویکرد یک بازیگر نمی تواند کاملاً به نفع وی باشد.

در «برادر» ضعیف بازی کردم تا دیگر نقش های منفی به من ندهند!

این بازیگر خاطرنشان کرد: جا افتادن یک بازیگر در شخصیتی که بازی می کند به مخاطب مربوط می شود مخاطب است که این را مشخص می کند. معمولاً یک سریال در قسمت های اولش به مرور با مخاطب ارتباط برقرار می کند و مخاطب بازیگران را در نقش هایی که هستند می پذیرد اما اگر کارگردان انتخاب درستی نداشته باشد این برقراری ارتباط کمتر رخ می دهد.

وی افزود: در «برادر» نقش یک قاچاقچی را با گریمی متفاوت بازی می کنم که اولین تجربه من در این شکل محسوب می شود و البته از حضور در این نقش خوشحال هستم و قصد داشتم برای احترام به تماشاگر نقشی متفاوت با ویژگی های مختلف بازی کنم. وقتی جواد افشار بازی در این نقش را به من پیشنهاد داد من نیز پیشنهاد دادم که برای بازی در این نقش با سری تراشیده و کچل مقابل دوربین قرار گیرم.

توکلی در ادامه تصریح کرد: پس از بازی در نقشی منفی در سریال «کیمیا» چندین پیشنهاد برای بازی در نقش منفی به من داده شد که نپذیرفتم و حال این ترس را دارم که با کچل شدن در سریال «برادر» برای همیشه نقش های کچل به من بدهند و یک عمر کچل باقی بمانم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «او یک فرشته بود» در ادامه اظهار داشت: ساخت سریالی عظیم چون سریال «کیمیا» که در وضعیت بد تلویزیون از لحاظ مالی با مدیریت خوب محمدرضا شفیعی ساخته شد کاری دشوار است و جواد افشار نیز برای بازی در این مجموعه به من اعتماد کرده و نقش یک ساواکی را به من داد و من نیز سعی کردم در این مجموعه بازی خوبی داشته باشم که بازخورد خوبی داشت و مردم در خیابان به من ناسزا می گفتند و این هدفی بود که می خواستم به آن برسم.

این بازیگر افزود: اعمال نظرهای شخصی در ساخت یک اثر باعث اتفاقات خوبی نمی شود و هنگامی که کار را به افراد کاردان بسپارند می توانیم شاهد اتفاقات خوب باشیم.

وی خاطرنشان کرد: من پس از بازی در مجموعه «کیمیا» باز هم یک نقش منفی در سریال «برادر» بازی کردم که سعی من بر این بود تا در این نقش بد ظاهر شوم و نقش خود را خوب بازی نکردم تا دیگر پیشنهاد بازی در چنین نقش هایی به من داده نشود.

توکلی در ادامه این بحث اظهار داشت: از بازی ام در «برادر» راضی نیستم و بیشتر علاقه دارم نقش هایی به من پیشنهاد شود که بتوانم خود را در آنها نشان دهم. در این فیلم خبری از رضا توکلی مجموعه های «زیرزمین»، «کیمیا» و «فاصله ها» نیست و بسیار ضعیف تر از قبل هستم. دیگر هیچوقت نقش یک کاراکتر کچل را بازی نخواهم کرد.

بازیگر فیلم سینمایی «قند تلخ» در پایان خاطرنشان کرد: ساخت مجموعه های مناسبتی از عهده هر کسی بر نمی آید و نمی توان زحماتی که برای ساخت این مجموعه کشیده می شود را نادیده گرفت اما نمی خواهم درباره بازخورد این سریال پیش بینی هایی داشته باشم و باید منتظر ماند و زمان پخش شاهد بازخوردها بود، هرچند که از بازی خود در این سریال راضی نیستم امیدوارم «برادر» با استقبال خوبی همراه باشد.


ویدیو مرتبط :
گفتگوی سپاهانی با رضا توکلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد مظلومی از بازیكنان به دلیل بازی ضعیف



 

انتقاد مظلومی از بازیكنان به دلیل بازی ضعیف

 سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از شروع تمرین امروز از بازیكنان بابت بازی ضعیف مقابل شاهین انتقاد كرد. به گزارش فارس، پرویز مظلومی قبل از آغاز تمرین، 15 دقیقه برای بازیكنان صحبت كرد. وی به بازی ضعیف روز گذشته مقابل شاهین معترض بود.

* تمرین ساعت 11:30 در زمین نوبنیاد آغاز شد. بازیكنان فیكس پس از 20 دقیقه تمرین، راهی سونا و استخر شدند.

* فرهاد مجیدی و مجتبی جباری كه مصدوم هستند، 10 دقیقه در محل تمرین حاضر شدند و سپس آنجا را ترك كردند.

محسن یوسفی دور زمین به دویدن اكتفا كرد.

منصور پورحیدری سرپرست استقلال غایب تمرین امروز بود.

* آبی پوشان فردا یك جلسه تمرینی در ساعت 11 صبح در سالن وزنه دارند و دوشنبه صبح و بعد از ظهر تمرین می كنند.