اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رضایی: سوئیفت، لوله‌های باز ولی بدون آب!


دکتر محسن رضایی با انتقاد از وضعیت فعلی تبادلات بین بانکی (سوئیفت) از دولت و تیم مذاکره خواستار پیگیری های لازم در این زمینه مهم اقتصادی شد.

تابناک: دکتر محسن رضایی با انتقاد از وضعیت فعلی تبادلات بین بانکی (سوئیفت) از دولت و تیم مذاکره خواستار پیگیری های لازم در این زمینه مهم اقتصادی شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:

لوله های باز ولی بدون آب:


سوئیفت یعنی همان کانال مبادلات ارزی ظاهرا باز شده، ولی آبی که از آن عبور می کند قطره چکانی است، در واقع تبادلاتی که پیش از این با برخی از بانک ها از طرق مختلف مقدور بود اکنون از کانال رایج سوئیفت انجام می شود. اما بانک های بزرگ بین المللی همکاری مجدد و فراگیر با ایران را راه اندازی نکرده‌اند زیرا دعواهای پشت صحنه آن هنوز به پایان نرسیده است و امكان استفاده از باز شدن سوئیفت نمی دهند.

رضایی: سوئیفت، لوله‌های باز ولی بدون آب!

یک علت آن نیز نگرانی بانک های جهانی از رفتار دوگانه آمریکایی ها و شبکه پیچیده تحریهای اعمالی اتحادیه اروپا و آمریکا است.اخیرا رئیس مجلس نمایندگان کنگره آمریکا گفته است که با ورود ایران به نظام بانکی و گردش دلار آمریکا مخالفت می کنیم.

چندی پیش توماس شانون معاون جان کری در امور سیاسی و حقوقی در جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنا گفته بود مانع ورود ایران به سیستم بانکی آمریکا خواهیم شد. اگر این تهدیدات عملی شود تحریم‌هایی که توسط برجام برداشته شد دوباره از طریق دیگری اعمال می‌شود. دولت و تیم مذاکره‌کننده باید برای مقابله با آن فکری کنند.


ویدیو مرتبط :
جوشکاری لوله استیل آب تصفیه شده خالص و آب قابل تزریق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین اسکی باز روی آب +عکس



اولین اسکی باز روی آب +عکس

به تازگی اسکی بازی به نام "چاک پتریسون" ورزشی جدید را ابداع کرده است که به نام "اسکی روی موج" شناخته می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تا به حال حتما صحنه های نفس گیر موج سواری را دیده اید که ورزشکاران بدون ترس به دل دریا می زنند و روزی موج ها سوار می شوند.

به تازگی اسکی بازی به نام "چاک پتریسون" ورزشی جدید را ابداع کرده است که به نام "اسکی روی موج" شناخته می شود. او با استفاده از چوب اسکی و دسته های اسکی روی برف به سراغ موج ها می رود و آن ها را فتح می کند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

 

این ورزشکار آمریکایی که 43 سال سن دارد به عنوان اولین ورزشکار این رشته شناخته می شود. در این ورزش او باید به بالای موج ها برود  روی آن ها سوار شود سپس از بالای آن به مانند یک کوه به پایین حرکت کند.

بسیاری از موج سوارها از این ابتکار استقبال کرده اند و می گویند این ورزش تازه وارد می تواند یک ایده بسیار جالب برای آینده باشد و البته جای کار بسیار زیادی دارد.

پتیسون می گوید زمانی که شما در بالای موج قرار دارید بسیار لحظه ترسناکی است و البته هنگامی که با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت به پایین موج می آیید بسیار ترسناک تر نیز می شد.

این ورزش البته در همین مدت کوتاهی که ابداع شده طرفداران زیادی پیدا کرده است اما همچنان نیاز به معرفی بیشتر دارد تا افراد بیشتری به آن روی آورند./خبرنگاران