اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رضایت اکثریت نمایندگان از توضیحات ظریف


معاون وزیر خارجه با بیان اینکه اکثریت قاطع مجلس از تبادل نظر در جلسه غیر علنی امروز بسیار راضی بودند، گفت: نشست امروز نشان داد که تمام ارکان نظام و مسئولان در حوزه منافع ملی به یک اجماع ملی رسیده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر خارجه با بیان اینکه اکثریت قاطع مجلس از تبادل نظر در جلسه غیر علنی امروز بسیار راضی بودند، گفت: نشست امروز نشان داد که تمام ارکان نظام و مسئولان در حوزه منافع ملی به یک اجماع ملی رسیده‌اند.

حسن قشقاوی درباره نشست غیر علنی امروز(یکشنبه، 3خرداد) مجلس شورای اسلامی که با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و عباس عراقچی برگزار شد، گفت: خوشبختانه نشست دو ساعته امروز با نمایندگان مجلس در جلسه غیرعلنی بسیار مثبت و پربار بود و آقایان ظریف و عراقچی در این جلسه توضیحات مناسبی را درباره روند مذاکرات هسته‌ای به نمایندگان مجلس ارائه کردند.

معاون وزیر خارجه ادامه داد: فضای جلسه بر پایه دوستی، همدلی و هماهنگی بود؛ خصوصا نشست امروز نشان داد که تمام ارکان نظام و مسئولان در حوزه منافع ملی به یک اجماع ملی رسیده‌اند.

وی در گفت‌وگو با خانه ملت افزود: در جلسه غیر علنی امروز از دو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس و فراکسیون اصولگرایان نمایندگانی به طرح نظرات فراکسیون‌های متبوع درباره مذاکرات هسته‌ای پرداختند، اما به نظر من اکثریت قاطع مجلس از تبادل نظر و جلسه امروز بسیار راضی بودند.


ویدیو مرتبط :
واکنش تند نمایندگان مجلس به ظریف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایندگان با توضیحات ظریف هم قانع نشدند


توضیحات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، نمایندگان سوال کننده را قانع نکرد.

خبرگزاری ایرنا: توضیحات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، نمایندگان سوال کننده را قانع نکرد.

«سیدحسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره جلسه این کمیسیون با وزیر امور خارجه گفت: ظریف برای پاسخ به 9 سوال 117 نفر از نمایندگان امروز (سه شنبه) در این کمیسیون حضور یافت.

وی افزود: در این جلسه ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد سوالی در مورد ملاقات هیات اروپایی با مجرمین فتنه 88 و تقدیم جایزه 50 میلیون یورویی به هر یک از آنان به پاس معارضه با جمهوری اسلامی ایران داشت.

نقوی حسینی ادامه داد: ظریف درمورد این سوال گفت که اولا پولی به آنها پرداخت نشده است و ثانیا ما هم مخالفت خود را با ملاقات مذکور اعلام کرده بودیم و همچنین بعد از ملاقات هم سفیر احضار و برخورد شده است و دیگر این که هیچ شرطی برای ورود هیات پارلمان اروپایی از طرف ایران پذیرفته نشده است اما آقامحمدی از این توضیحات قانع نشد.