اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رضاعطاران و پانته‌آ بهرام با مردم فیلم می‌بینند


حضور عوامل در میان تماشاگران فیلم از فردا 15 آذر ماه آغاز می‌شود و در اولین برنامه عبدالرضا کاهانی کارگردان به همراه رضا عطاران، ‌ پانته‌آ بهرام، ‌ نگار جواهریان و احمد مهران‌فر در پردیس سینمایی ملت حاضر می‌شوند و پاسخگوی سوالات تماشاگران خواهند بود.

خبرگزاری ایسنا: سعید خانی پخش کننده  فیلم سینمایی «بی خود و بی جهت»گفت: «حضور عوامل در میان تماشاگران فیلم از فردا 15 آذر ماه آغاز می‌شود و در اولین برنامه عبدالرضا کاهانی کارگردان به همراه رضا عطاران، ‌ پانته‌آ بهرام، ‌ نگار جواهریان و احمد مهران‌فر در ساعت 19:30در پردیس سینمایی ملت حاضر می‌شوند و پاسخگوی سوالات تماشاگران خواهند بود.»

 او ادامه داد: «روز جمعه نیز از ساعت 17:30 این هنرمندان در سینما «عصر جدید» حاضر می‌شوند و در ساعت 21 به سینما «ایران» خواهند رفت.»



 فیلم سینمایی «بی‌خود و بی‌جهت» آخرین ساخته عبدالرضا کاهانی شنبه 18 آذر در دانشگاه علامه طباطبائی نمایش و نقد وبررسی می‌شود.

 نمایش این فیلم به همت کانون فیلم وعکس دانشگاه علامه طباطبایی ویژهٔ دانشجویان این دانشگاه از ساعت 13 تا 16 شنبه 18 آذر در دانشکده مدیریت این دانشگاه برگزار می‌شود و پس از نمایش فیلم، عبدالرضا کاهانی کارگردان، جواد طوسی منتقد و عوامل، بازیگران فیلم درحضوردانشجویان به تحلیل وبررسی فیلم خواهند پرداخت.

 «بی‌خود و بی‌جهت» یکی دیگر از فیلم‌هایی بود که هم برای اکران در جشنواره فجر با اما و اگر روبرو بود و هم از سوی حوزه هنری تحریم شد. کاهانی هم پس از اعلام نام فیلمش در میان تحریمی‌ها با اعتراض به این رویه و همچنین سکوت سازمان سینمایی کشور و وزارت ارشاد قصد داشت آن را اکران نکند.

در هر صورت به نظر می‌رسد سرمایه‌گذار اثر ترجیح داده «بی‌خود و بی‌جهت» شانس خود را در همین وضعیت امتحان کند و به جای «یک فراری از بگبو» در گروه عصر جدید اکران شود.


 در خلاصه داستان «بی‌خود و بی‌جهت» آمده «محسن، مژگان، الهه و فرهاد: چیکار کنیم این همه اثاثیه رو!؟»

 در این فیلم سینمایی بازیگرانی مانند رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، نگار جواهریان و احمد مهران‌فر به ایفای نقش می‌پردازند.


ویدیو مرتبط :
چالش پانته آ بهرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، نگار جواهریان و احمد مهرانفر در میان تماشاگران



رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، نگار جواهریان و احمد مهرانفر در میان تماشاگران

عوامل و بازیگران فیلم سینمایی «بی‌خود و بی‌جهت» جمعه 17 آذرماه در سینما عصر جدید و پردیس سینمایی ایران حضور پیدا می‌کنند و فیلم را در کنار مخاطبان ببینند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

عبدالرضا کاهانی (کارگردان)، رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، نگار جواهریان و احمد مهرانفر (بازیگران) ساعت 19 در سینما عصر جدید و ساعت 20.30 در مجموع سینمایی ایران همراه با مخاطبان «بی‌خود و بی‌جهت» را می‌بینند و با آن‌ها به گفت‌وگو می‌پردازند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

«بی‌خود و بی‌جهت» از جمله فیلم‌هایی است که حوزه‌ی هنری علاقه‌ای به نمایش آن در سینماهایش نداشت و این روزها این فیلم به فروش 135 میلیون تومانی رسیده است.

دست‌اندرکاران این فیلم چهارشنبه 15 آذرماه با تماشاگران این فیلم در پردیس ملت به گفت‌وگو نشست./.ایسنا