اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رشد غیر عادی کودک 10 ماهه +عکس



 یک کودک 10 ماهه کلمبیایی به علت نوعی جهش ژنتیکی، وزنی برابر با یک کودک پنج ساله دارد.

به گزارش  میزان به نقل از تی نیوز، این کودک به هنگام تولد وزنی طبیعی داشته اما از یک هفتگی شروع به رشد غیرعادی کرده و حالا در 10 ماهگی 20 کیلوگرم وزن دارد.

 

اخبار,اخبارگوناگون ,  اضافه وزن غیر طبیعی


 بررسی‌ها نشان می‌دهند، بر اساس استانداردها یک کودک 10 ماهه باید در حدود هشت کیلوگرم وزن داشته باشد اما این کودک کاملا با وزن غیرطبیعی خود، پزشکان را به شگفتنی وادار کرده است.

پزشکان نوعی سندروم را باعث این اضافه وزن غیر طبیعی در این کودک معرفی کرده‌اند که علاوه بر افزایش وزن سبب گرسنگی شدید در او نیز می‌شود.

در حال حاضر نهادهای خیریه به خانواده این کودک برای نگهداری از او کمک می‌کنند.

پزشکان هنوز راه‌حل درمانی برای رفع مشکل او پیدا نکرده‌اند.

  اخبارگوناگون  -  میزان


ویدیو مرتبط :
کودک 10 ماهه با استعداد صخره نوردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رشد پـَر در گردن یک کودک 7 ماهه! +عکس


والدین یک دختر هفت ماهه در آمریکا به دنبال مشاهده برجستگی روی آرواره های فرزندشان به بیمارستان مراجعه کردند و پزشکان از آرواره‌های این کودک یک پر سیاه 5 سانتیمتری بیرون آوردند.

خبرگزاری مهر: والدین یک دختر هفت ماهه با مشاهده برجسته شدن آرواره دخترشان به اندازه یک توپ گلف و چیزش شبیه یک جوش روی آن به بیمارستان مراجعه کردند.

پدر میا ویتینگتن اظهار داشت: در محل کارم بودم که همسرم تماس گرفت و گفت که روی گردن میا یک برجستگی مشاهده می کند و باید وی را به اورژانس منتقل کنیم.

پزشکان در آن زمان با تجویز آنتی بیوتیک آنها را مرخص کردند این درحالی است که مادربزرگ "میا" وی را بار دیگر به بیمارستان برد چرا که اعتقاد داشت روی یک برجستگی چیزی شبیه یک آکنه مشاهده می شود. اما در آن زمان این برجستگی اندازه نصف یک توپ گلف بود.

آرون ویتینگتن پدر "میا" یادآور شد: صبح روز بعد اندازه آن دو برابر شده بود چیزی شبیه آکنه روی آن مشاهده می شد.

مهدوی کیا در صدر محبوبترین های جهان در این رده بندی سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال نیز با بیش از 21 هزار رای در رده سوم محبوب ترین بازیکنان قاره آسیا قرار دارد. 2012/12/17 12:06:00 در همین زمینه  :  	 	  0 نظرات شما 0 		 Awesome 	 	 0 		 Dislike 	 مهدوی کیا require سایت گل - فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال جدیدترین نتایج رای گیری محبوب ترین بازیکنان فوتبال در قاره های مختلف را منتشر کرد که مهدی مهدوی کیا با بیش از 45 هزار رای بالاتر از تمام فوتبالیست های حاضر در این رای گیری قرار دارد. از دست ندهید      بختیاری زاده : بازیکنان صبا گفتند از پارسال هم آماده تری     گالیانی : تا ژوئن توانایی خرید بازیکن نداریم    در این رده بندی سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال نیز  با بیش از 21 هزار رای در رده سوم محبوب ترین بازیکنان قاره آسیا قرار دارد.  این رای گیری که مرحله سوم و پایانی انتخاب محبوب ترین بازیکن فوتبال جهان است از اول دسامبر (11 آذر) آغاز شده است و تا سوم ژانویه (14 دی) ادامه خواهد داشت.  رده بندی محبوب ترین بازیکنان قاره های مختلف تا دیروز (یکشنبه) به این ترتیب است:  ** قاره آسیا:  1 مهدی مهدوی کیا (ایران) 45073 رای  2 یاسر القحطانی (عربستان) 29975 رای  3 سید مهدی رحمتی (ایران) 21794 رای  4 محمد نور (عربستان) 18066 رای  5 احمد یاسین (عراق) 6566 رای  ** قاره اروپا:  1 هنریک میختاریان (ارمنستان) 29313 رای  2 میروسلاو کلوزه (آلمان) 7603 رای  3 ییهن کونوپلیانکا (اوکراین) 60673 رای  4 کریستیانو رونالدو (پرتغال) 5053 رای  5 ادین ژکو (بوسنی و هرزه گوین) 4464 رای  6 برانیسلاو ایوانکوویچ (صربستان) 3655 رای  7 فرانچسکو توتی (ایتالیا) 3497 رای  8 لوریک کانا (آلانی) 696 رای  ** آمریکای جنوی:  1 خوان آرانگو (ونزوئلا) 43679 رای  2 جاناتان فابرو (پاراگوئه) 7352 رای  3 خوزه پائولو گوئه ره رو (پرو) 2983 رای  4 لیونل مسی (آرژانتین) 2946 رای  5 جفرسون فارفان (پرو) 1552 رای  6 رادامل فالکائو (کلمبیا) 509 رای  7 لوئیس آنتونیو (اکوادور) 92 رای  8 جیمز دیود رودریگز (کلمبیا) 92 رای  ** آمریکای شمالی و مرکزی:  1 رودولفو زالایتا (السالوادور) 235 رای  2 خسوس کورونا (مکزیک) 84 رای  3 روجر اسپینوزا (هندوراس) 62 رای  4 برایان روئیز (کاستاریکا) 32 رای  5 مارکو فابیان (مکزیک) 25 رای  ** آفریقا:  1 ندیر لامیاغری (مراکش) 14043 رای  2 یوسف مساکنی (تونس) 8227 رای  3 محمد ابوتریخه (مصر) 7806 رای  4 سوفیانه فغولی (الجزایر) 2836 رای  5 عبدالمومن جابو (الجزایر) 1034 رای  ** اقیانوسیه  تیم کیهیل (استرالیا) 56 رای

پزشک میا، وی را در عصر همان روز معاینه کرد و به وجود یک نخ در قسمتی که تصور می شد یک آکنه باشد پی برد و پس از پوشیدن دستکشهایش یک پر 5 سانتیمتری سیاه از قسمت متورم شده گردن کودک بیرون آورد.

حتی درحال حاضر که این پر بیرون آمده، رنج این کودک به پایان نرسیده است.

پزشکان اظهار داشتند که این نقطه متورم شده دارای یک گره سخت است که اندازه 4 سانتیمتری دارد و این گره به خودی خود متلاشی نمی شود و نیاز به جراحی وجود دارد.

پزشکان اعتقاد دارند که این احتمال وجود دارد که "میا" این پر را قورت داده و یا آن را از طریق تنفس به داخل بدن خود فروبده است که ظاهرات از گردن وی داخل گونه یا گلو بیرون آمده است.