اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رشد دندان در بینی پسر 22 ساله+تصاویر



اخبار گوناگون - رشد دندان در بینی پسر 22 ساله+تصاویر

یک پسر 22 ساله پس از خونریزی‌های مکرر متوجه شد یک دندان در بینی وی در حال رشد است.

به گزارش فارس، یک پسر 22 ساله اهل عربستان سعودی بیش از حد و به طور مکرر دچار خونریزی بینی می‌شد که به همین دلیل به دکتر مراجعه کرد؛ پزشک با عکس انداختن از بینی وی متوجه شد یک استخوان سفید رنگ در بینی وی در حال رشد است؛ در واقع یک دندان اضافی به طول 1 سانتی‌متر در بینی وی رشد کرده بود.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,رشد دندان در بینی

 
پزشکان گفتند این خونریزی ناشی از دندان در بینی وی بوده است؛ برای این مشکل پزشکان طی یک عمل جراحی پس از بیهوش کردن وی، دندان را خارج کردند.

یکی از پزشکان گفت: این یک مورد نادر است و من تا کنون چنین موردی در طول کار حرفه‌ای خود ندیده بودم و این دندان در عکس کاملاٌ مشخص بود.

وی اضافه کرد: این تعجب آور است که بعد از این مدت طولانی نتوانستند این دندان را تشخیص دهند.

دکتر «هلسن» یکی دیگر از پزشکان معالج توضیح داد: نزدیک به یک سوم دندان‌ها رشد وارونه دارند و به سمت بینی حرکت می‌کنند؛ مطالعات قبلی نشان داده‌اند  3.9% از مردم دندان‌هایی دارند که در جایی غیر معمول قرار گرفته و رشد می‌کند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,رشد دندان در بینی

 اخبار گوناگون - فارس

 


ویدیو مرتبط :
کشیدن دندان شیری پسر ۸ ساله با اتوموبیل کامارو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکاب زنی پرنسس مهربان 22 ساله برای امور خیریه +تصاویر



رکاب زنی پرنسس مهربان 22 ساله برای امور خیریه +تصاویر

 

 

پرنسس اینگوئینی, اخبار گوناگون, مطالب جالب

 

 

به گزارش پرداد به نقل از سی ان ان: پرنسس "اینگوئینی" مسیر 65.8 مایلی را با دوچرخه طی کرد تا برای یک مرکز خیریه وابسته به یک بیمارستان کمک نقدی جمع آوری کند.

 

 

پرنسس اینگوئینی, اخبار گوناگون, مطالب جالب

 

این بانوی 22 ساله در سن 12 سالگی در این بیمارستان بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. این دوچرخه سواری ساعت 50 دقیقه بامداد به وقت محلی آغاز شد و ساعت 7:50 ددقیقه به پایان رسید. او توانست در این رکاب زنی خیریه مبلغ 9 هزار پوند جمع آوری کند که حدود 500 پوند آن را مادرش به او اهدا کرد.

قرار است به زودی نام این بیمارستان به نام بانو "اینگوئینی" تغییر کند. وی در مصاحبه اش گفته است این کار را به خاطر بیمارانی که مشکلی مشابه بیماری او داشته اند انجام داده است.

حدود 3000 نفر در این رکابزنی حضور داشتند که ستارگان بزرگ انگلیسی نیز در میان آنها دیده میشد. این رکابزنی  خیریه توانست مبلغ15 میلیون پوند جمع آوری کند.

 

 

پرنسس اینگوئینی, اخبار گوناگون, مطالب جالب

 

 

پرنسس اینگوئینی, اخبار گوناگون, مطالب جالب

 

 

پرنسس اینگوئینی, اخبار گوناگون, مطالب جالب

پرداد