اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رسوایی خانوادگی باراک اوباما


اداره مهاجرت آمریكا اسرار رسوا كننده‌ای را از زمان تولد باراك اوباما را منتشر كرد. اداره مهاجرت آمریكا اسرار رسوا كننده‌ای را از زمان تولد باراك اوباما را منتشر كرد.

روزنامه تلگراف نوشت كه پدر و مادر "باراك اوباما" رئیس جمهور آمریكا پیش از تولد وی تصمیم داشتند او را برای سرپرستی به یك سازمان خیریه بدهند.

بر اساس اسناد منتشر شده از سوی اداره مهاجرت آمریكا این روزنامه انگلیسی نوشت كه پدر اوباما در سن 24 سالگی به علت احتمال ازدواج مجدد زیر ذره‌بین این اداره قرار می‌گیرد اما تأكید می‌كند كه همسر سابق خود را طلاق داده و "آن دانام" همسر آمریكایی‌الاصل وی نیز باردار است.

لایل دالینگ، یكی از كارمندان اداره مهاجرات منطقه هونولو در آوریل سال 1961 میلادی نوشته است كه پدر و مادر اوباما با وجودی كه همسر قانونی هم هستند اما با هم زندگی نمی‌كنند و دانام با یك سازمان خیریه صحبت كرده بود تا سرپرستی فرزندشان را بر عهده این سازمان بگذارند.

منبع: شفاف


ویدیو مرتبط :
باراک اوباما "happy" را می رقصد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس های خانوادگی رامنی و باراک اوباما


عکس هایی از مراسم ازدواج میت رامنی و باراک اوباما که در یک نشریه فرانسوری در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر شده است.

خبرآنلاین: عکس هایی از مراسم ازدواج میت رامنی و باراک اوباما که در یک نشریه فرانسوری در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر شده است.



آن رامنی و میشل اوباما همسران دو نامزد دمکرات و جمهوریخواه در کنار همسران خود در مبارزات انتخاباتی فعال بودند.





آن رامنی، در سال 1969 با میت رامنی ازدواج کرد. در مراسم ازدواج میت و آن، روسای شرکتهای جنرال موتورز، فورد و همچنین رئیس جمهوری آمریکا جرالد فورد نیز حضور داشت.





میشل اوباما که پیش از ازدواج با اوباما به حرفۀ وکالت مشغول بود، در سال 1998 با باراک اوباما ازدواج کرد.





حاصل ازدواج میشل با باراک، دو دختر به نامهای ساشا و مالیا است.





حاصل ازدواج میت با آن، 5 پسر به نامهای، تگ، مت، جاش، بن و کریگ است. آن رامنی، بعد از ازدواج همۀ زمان خود را صرف تربیت پسرانش کرد. این عکس در سال 1982 گرفته شده است.





آن رامنی، در یکی از مصاحبه های تلویزیونی، رابطۀ خود با همسرش را 100% عاطفی و عاشقانه می داند.





میشل اوباما را زن فعال و پرکاری می دانند که در کنار ورزش، به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی زیادی مشغول است.