اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رسوایی اخلاقی یک فرانسوی دیگر


یك سال پس از انتشار رسوایی اخلاقی سه بازیكن تیم ملی فرانسه، جزییات تازه‌ای از این ماجرا فاش شد.

به نقل از بیلد، سال گذشته در ایامی كه خروس‌های آبی‌های زیر نظر ریمون دومنش، آماده ورود به پیكارهای جام جهانی 2010 می‌شدند، انتشار یك خبر، فضای رسانه‌ای ورزش جهان را تحت‌تاثیر قرار داد. این خبر مربوط به ارتباط نامشروع فرانك ریبری، كریم بن‌زما و سیدنی گوو با یك دختر خیابانی 17 ساله مراكشی‌الاصل به نام زهیا بود.

پس از انتشار این خبر،‌ دادستانی پاریس علیه سه بازیكن نامبرده اقامه دعوی كرد و بازیكنان خاطی به زندان تهدید شدند.

در این حال یك تیم بازرسی ویژه پلیس به ریاست "ایوو داندو "، كارآگاه مجرب مستقر در پاریس، اقدام به تحقیقات مفصلی در مورد ارتباط سه بازیكن یادشده با این دختر 17 ساله به عمل آوردند.

درجریان بازپرسی‌های به عمل آمده، بازیكنان مظنون تلاش كردند ابعاد پنهان این ماجرا را برشمارند و نقش خود را بر حضور یا عدم حضور در این جریان بازگو كنند.

اكنون پس از یك سال از آن ماجرا كه پرونده‌اش در دادگستری فرانسه مفتوح و درحال تكمیل است، نكات تازه‌ای كه بازیكنان خاطی عنوان نكردند، از زبان زهیا، دختر 17 ساله اعلام شده است. وی اعلام كرده به دعوت ریبری، بازیكن بایرن مونیخ، با دریافت پول، به شهر مونیخ رفته كه یكی از آنها در روز تولد 26 سالگی ریبری و در هتل فرودگاه بوده و اتفاقات رخ داده محدود به خاك فرانسه نبوده است.

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
رسوایی اخلاقی محافظان اوباما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رسوایی اخلاقی جدید در نیروی دریایی...



بر اساس این تحقیقات تاكنون 61 افسر نیروی دریایی كه با این زنان رابطه برقرار كرده اند شناسایی شده اند و تحقیقات در اینزمینه كماكان ادامه دارد.

 

افشای رسوایی اخلاقی جدید در یكی از پایگاه‌های نیروی دریایی تركیه بار دیگر بحث فساد اخلاقی در میان نظامیان لائیك تركیه را در جامعه مسلمان این كشور مطرح كرده است.


به گزارش روزنامه واكیت تركیه، در تحقیقات صورت گرفته پیرامون انجام فحشاء در پایگاه دریایی گول جوك تركیه برخی سربازان وظیفه در این نیرو اعتراف كردند كه زنان فاحشه خارجی را به فرماندهی مركزی این پایگاه برده و تحویل افسران داده اند.


بر اساس این تحقیقات تاكنون 61 افسر نیروی دریایی كه با این زنان رابطه برقرار كرده اند شناسایی شده اند و تحقیقات در این زمینه كماكان ادامه دارد.


شبكه فحشاء مرتبط با این پرونده كشف و اعضای آن به همراه 35 نظامی بازداشت شده اند.


پایگاه دریایی گول جوك یكی از پایگاه های نظامی تركیه بود كه در زلزله 1997 به شدت آسیب دید. برخی از شخصیت های اسلامی در آن دوران تاكید كردند كه زلزله مذكور به دلیل گسترش فساد اخلاقی در این پایگاه نازل شده است.../فارس