اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رسوایی آقای رئیس جمهور روی پرده سینما


کتاب افشاگرانه شریک زندگی پیشین فرانسوا اولاند جنجال زیادی به پا کرد و به حیثیت رئیس جمهور فرانسه آسیب زد. اکنون همان کتاب روی پرده سینما می‌آید.

عصر ایران: کتاب افشاگرانه شریک زندگی پیشین فرانسوا اولاند جنجال زیادی به پا کرد و به حیثیت رئیس جمهور فرانسه آسیب زد. اکنون همان کتاب روی پرده سینما می‌آید.
 
دویچه وله گزارش داد؛ در سپتامبر سال گذشته والری تریروایلر با انتشار کتابی به نام "فعلا مرسی"، درباره رابطه خود با فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه، دست به افشاگری زد و جنجال بزرگی به پا کرد.
 
کتاب افشاگرانه‌ی شریک زندگی رئیس جمهور فرانسه بلافاصله به موفقیت بالایی دست یافت، در ردیف پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار گرفت و به زبان‌های بسیاری ترجمه شد.

رسوایی رییس جمهور فرانسه روی پرده سینماسعیده جواد، خانم بازیگر و تهیه‌کننده‌ی مراکشی‌تبار فرانسوی، اعلام کرد که برای تهیه برداشت سینمایی از کتاب با خانم تریروایلر به توافق رسیده است و فیلمبرداری اثری از زندگی مشترک او با اولاند به زودی شروع خواهد شد.

رسوایی آقای رئیس جمهور روی پرده سینما

روایت مبارزه یک زن عاشق
 
به گفته سعیده جواد فیلمی که تهیه می‌شود به سرگذشت زنی عاشق می پردازد که برای نجات رابطه خود مبارزه می‌کند و در این مسیر شکست می‌خورد. این که معشوق تصادفا دولتمردی سرشناس از آب در آمده است، در نفس قضیه تأثیری ندارد.

خانم جواد گفت که از زمان رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری در فرانسه که در آن اولاند پیروز شد، با شریک زندگی او دوستی برقرار کرده است. او از والری تریروایلر با این کلمات ستایش کرد: «این زن را دوست دارم، صداقت، شخصیت، قدرت و حساسیت او را تحسین می‌کنم.»
 
والری تریروایلر در کتاب ۳۲۰ صفحه‌ای خود از رابطه عاشقانه نه ساله با فرانسوا اولاند گزارش داده است. آن‌ها با این که با هم ازدواج نکرده بودند، رابطه‌ای محکم داشتند و پس از انتخاب اولاند به مقام ریاست جمهوری، خانم تریروایلر به عنوان "بانوی اول" وارد کاخ الیزه شد.
 
در ژانویه سال ۲۰۱۴ والری تریروایلر از رابطه مخفی اولاند با ژولی گایه، هنرپیشه زیبای فرانسوی، باخبر شد. این ماجرا والری تریروایلر را در هم شکست و او تصمیم گرفت با مروری به زندگی مشترک برباد رفته، از رئیس جمهور انتقام بگیرد.
 
او در کتاب خود می‌نویسد که فرانسوا اولاند پس از رسیدن به مقام ریاست جمهوری چهره‌ای تازه از خود بروز داد و قدرت به او سیمایی حیوانی داد.
 
سعیده جواد گفته است در فیلمی که قصد تهیه‌ی آن را دارد، والری تریروایلر حق بازنگری در آن را برای خود حفظ کرده است. او می‌افزاید فیلمی که تهیه می‌شود، جنبه سیاسی پررنگی نخواهد داشت.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای رئیس جمهور همبازی فرزندانش شد


 بشار اسد در حال بازی با فرزندانش