اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رستوران ژاپنی که فقط به سالمندان طاس تخفیف می‌دهد + تصاویر



اخبار گوناگون - رستوران ژاپنی که فقط به سالمندان طاس تخفیف می‌دهد + تصاویر

رستورانی ژاپنی برای تکریم سالمندان پرشمار این کشور، یک شیوهٔ جالب برای جذب و فروش غذا به مشتریان ابداع نموده است.

یک رستوران منحصر به فرد که دارای غذاهای بسیار گرانقیمت و خوشمزه است، تخفیف خاصی به آن دسته از مشتریان سالمند خود می‌دهد که دچار طاسی موی سر شده‌اند.

  اخبار,اخبار گوناگون,رستوران ژاپنی که فقط به سالمندان طاس تخفیف می‌دهد

گفتنی‌است، صاحب این رستوران عقیده دارد سالمندان ژاپنی در اثر سال‌ها کار و تلاش و تحمل استرس دچار طاسی و ریزش موی سر شده‌اند و حال در این رستوران می‌توانند با قیمت بسیار پایین‌تر به نسبت سایر مشتریان غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، براساس گزارشات طاسی و ریزش مو بین ۲۴درصد از مردان ژاپنی شایع است و براساس تحقیقات علت اصلی آن استرس است که منجر به نازک شدن و ریزش مو در این افراد می‌شود.

 اخبار,اخبار گوناگون,رستوران ژاپنی که فقط به سالمندان طاس تخفیف می‌دهد

 دراین رستوران افرادی که دچار طاسی موی سر هستند، می‌توانند از گرانقیمت‌ترین منو‌ها شامل مرغ و انواع جلبک‌های دریایی غذای خود را انتخاب نمایند.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
میمونی که در رستوران ژاپنی کار می‌کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوردن قورباغه زنده در یک رستوران ژاپنی !+تصاویر



یک رستوران ژاپنی غذای جدیدی را در منوی خود قرار داده است که قورباغه زنده را در مقابل مشتری پخته و همراه با یک غذای سنتی ژاپنی سرو می‌کنند.

 

به گزارش استامپ، در یک ویدئو که به قسمت شهروند روزنامه نگار این وبسایت ارسال شده است یک قورباغه دیده می‌شود که در ابتدا زنده به سیخ کشیده می‌شود و سپس پوست آن را تمیز و قسمت‌های داخلی غیرقابل مصرف آن را خارج و به همراه غذای تازه‌ای به نام “ساشیمی” سرو می‌کنند.

 

این قورباغه ها که به صورت زنده در آشپزخانه نگهداری می‌شوند پس از سفارش توسط مشتری در مقابل آنها آماده و تهیه می‌شود.

 

خوردن قورباغه,خوردن قورباغه زنده

 

خوردن قورباغه,خوردن قورباغه زنده

 

خوردن قورباغه,خوردن قورباغه زنده

 

خوردن قورباغه,خوردن قورباغه زنده

 

براساس این گزارش، جدا کردن پوست قورباغه مهارت زیادی می‌طلبد و فقط یک آشپز ماهر قادر به انجام این کار است و طبق سفارش، آشپز می‌تواند چشمهای قورباغه را خارج کند یا اینکه آنها را به همان شکل حفظ کند.

 

طبق گزارش سایت استامپ، قورباغه‌های استفاده شده برای این غذا چاق و مخصوص پخت و پز هستند و بگفته آنها سالم و خوشمزه هستند!/فان پاتوق