اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رسایی: پول گرفتن کاندیداها متداول است


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پول گرفتن کاندیداها از افراد مختلف در انتخابات امری متداول است، گفت: هر کسی که مرتکب خطایی شده باید قوه قضاییه به پرونده وی رسیدگی کند.

خبرگزاری ایرنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پول گرفتن کاندیداها از افراد مختلف در انتخابات امری متداول است، گفت: هر کسی که مرتکب خطایی شده باید قوه قضاییه به پرونده وی رسیدگی کند.

حجت الاسلام «حمید رسایی» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این که تا این لحظه شکواییه ای درباره دریافت پول توسط 170 نماینده مجلس هفتم از محمدرضا رحیمی به کمیسیون اصل نود نرسیده است، اظهارداشت: وظیفه کمیسیون اصل نود رسیدگی به طرز کار دستگاه ها است اما این مورد چیزی نیست که این کمیسیون بخواهد به آن رسیدگی کند بلکه وظیفه قوه قضاییه رسیدگی به آن است.

وی گفت: درخواست ما نیز این است که دستگاه قضا با حساسیت و توجه ویژه به این موضوع رسیدگی کند اما کمک گرفتن در ایام انتخابات امری رایج و متداول است البته در صورت عمل مجرمانه باید با آن برخورد شود.

نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: اگر این کمک ها از منابع ناسالم جذب شده باشد یا در قبال توقعاتی باشد، تشخیص با قاضی است که باید به آن رسیدگی کند.

رسایی افزود: کاندیداهایی که چنین ارتباطی را با رحیمی برقرار کرده اند یا کسانی که در انتخابات مجلس این کار را کرده اند آن هم از هر جناح سیاسی که دارای این شائبه است، باید به آن رسیدگی شود.

رسایی تصریح کرد: البته در برخی مواقع برخی افراد واسطه جذب این پول ها می شوند و مبالغ میلیاردی می گیرند اما همه این مطلب به حساب ستاد انتخاباتی ریخته نمی شود و بخشی از آن را فرد واسطه به صورت خرج های متفرقه هزینه می کند که این موارد هم وجود دارد و بنده، شخصا هیچ مبلغی را به این شکل قبول نمی کنم و آن را در شان نماینده نمی دانم.


ویدیو مرتبط :
اتش گرفتن رسایی از دست روحانی و عصبی شدن وی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدعی دروغین ارتباط با امام زمان (عج) دستگیر شد/ از فریب زوج‌های جوان تا گرفتن پول برای ساخت مسجد خیالی



اخبار حوادث - مدعی دروغین ارتباط با امام زمان (عج) دستگیر شد/ از فریب زوج‌های جوان تا گرفتن پول برای ساخت مسجد خیالی

مردی که با ادعای دروغین احضار جن و ارتباط با امام زمان (عج) از مردم کلاهبرداری می‌کرد، توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مردی 35 ساله اهل صومعه سرا که از طریق رمالی و ادعای دروغین مبنی بر ارتباط با امام زمان (عج) ، حدود 3 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس ‌شناسایی و دستگیر شد.
 
ماموران پلیس آگاهی استان گیلان در یکی عملیات ضربتی این مرد رمال را که باعث ایجاد اختلاف در خانواده‌ها شده بود را در خانه‌اش دستگیر کردند و در بازرسی از منزل متهم نیز بیش از 10 جلد کتاب قدیمی دعانویسی و آلات و ادوات رمالی کشف و ضبط کردند. 
 
همچنین عوامل پلیس در بررسی دقیق تر خود توانستند دو قبضه اسلحه گرم نیز که به طرز ماهرانه‌ای در اتاق خانه جاسازی شده بود را‌ پیدا کنند.
 
یکی از قربانیان این مرد گفت: او تا کنون ده‌ها نفرد را با ادعا‌های دروغین خود مبنی احضار جن و حل مشکلات خانوادگی فریب داده و بیشتر طعمه‌های او نیز زوج‌های جوان بوده‌اند.
 
گفتنی است ،‌این مرد با ادعای دروغین ارتباط با امام زمان (ع) از مردم برای ساخت مسجد خیالی وجوهی دریافت ‌کرده است.
 
سرهنگ اردشیر آقاجانی فرمانده نیروی انتظامی صومعه سرا درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: کسانی که توسط این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، می‌توانند با حضور در اداره پلیس طرح شکایت کنند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران