اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رد پای سونی در گوشی جدید بلک بری


تا امروز خبرها و تصاویر زیادی از گوشی اندرویدی BlackBerry Priv بلک بری به همراه برخی از مشخصات فنی فاش شده است. جدیدترین خبر حاکی از ان است که شرکت سازنده از سنسور دوربین 21 مگاپیکسلی IMX230 سونی در اولین پرچمدار اندرویدی خود استفاده کرده است.

وب‌سایت TopInEarth: تا امروز خبرها و تصاویر زیادی از گوشی اندرویدی BlackBerry Priv بلک بری به همراه برخی از مشخصات فنی فاش شده است. جدیدترین خبر حاکی از ان است که شرکت سازنده از سنسور دوربین 21 مگاپیکسلی IMX230 سونی در اولین پرچمدار اندرویدی خود استفاده کرده است.

استفاده از سنسور دوربین IMX230 21MP سونی در پشت اسمارت فون BlackBerry Priv

تاکنون دو تصویر مختلف از نمونه اولیه این دستگاه منتشر شده که هر کدام دوربین متفاوتی را در پشت دستگاه نشان داده اند. در اخرین تصویر ظاهرا این شرکت از سنسور دوربین 18 مگاپیکسلی استفاده کرده، اما در صفحه توئیتر امروز شایعه جدیدی در این مورد منتشر شده است.

استفاده از سنسور دوربین IMX230 21MP سونی در پشت اسمارت فون BlackBerry Priv

یکی از ژورنالیستهای دنیای تکنولوژی، Ricciolo1@ در صفحه توئیتر خود اعلام کرده که بلک بری پریو به سنسور دوربین 21 مگاپیکسلی سونی مجهز خواهد شد. ظاهرا این سنسور دقیقا با نمونه بکار رفته در دستگاه Motorola Moto X Style موتورولا یکسان بوده و اگر این شایعه صحت داشته باشد انگاه شاهد سنسور 18 مگاپیکسلی نخواهیم بود.

این شرکت تمام تلاش خود را برای ارائه دستگاه پرچمدار اندرویدی قدرتمند کرده است. این شرکت کانادایی اعلام کرده که در صورت دست نیافتن به امار فروش مطلوب در سال اینده، از بازار اسمارت فون ها خارج می شود.


ویدیو مرتبط :
بررسی جدیدترین گوشی بلک بری : بلک بری لیپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چه کسی ۱ میلیون گوشی بلک بری را خریده است؟



گوشی بلک بری,خرید گوشی بلک بری

چه کسی ۱ میلیون گوشی بلک بری را خریده است؟

قمار بزرگ کمپانی RIM که اینک بلکبری شده، با گوشی هوشمند زد 10، به اوج رسید اما آمار فروش مایوس کننده باعث شد تا سهام این کمپانی در بورس سقوط کند.

اما با انتشار خبر جدید مبنی بر ظاهر شدن یک خریدار کله گنده که قرار داد خرید 1 میلیون گوشی را منعقد کرده، بازار را تکان داده و بلکبری را از مرگ حتمی نجات داد.

حدس و گمانها یکی دو هفته است ادامه داشته تا اینکه بالاخره اسم خریدار مشخص شد: Brightstar!

برایت استار نام کمپانی شریک بلکبری است که پس از اعلام خبر خرید 1 میلیون گوشی باعث شده تا سهام بلکبری 8.2 درصد ترقی کند.

برخی فکر می کردند کمپانی AT&T یا وریزون باشد اما با اعلام نام برایت استار مشخص شد خریدار کسی نیست جز یک کمپانی توزیع کننده وسایل بی سیم و نیز توزیع کننده بلکبری در جهان.

البته برایت استار کمپانی کوچکی نیست و 40 درصد از فروشهای جهانی اش بابت فروش گوشی های بلک بری بوده است.

سفارشی به این بزرگی آنهم در سطح جهانی اطمینان خاطری به سهامداران و نیز بلکبری داده است. برایت استار بعنوان کمپانی واسط ، برای وریزون نیز کار می کند.

مارک گربر از موسسه تحقیقاتی ریسرچ هاوس می گوید برایت استار عامل خرید بلکبری برای وریزون شده است و این یک بازی پیچیده بیزینسی است که شکل گرفته است.

از طرف دیگر وریزون خیلی به بلک بری زد 10 ایمان ندارد و برای اینکه اگر روزی گوشی مذکور فروش نرفت، برند خود را خراب نکند؛ دست به چنین کاری زده ، و گرنه با نام کمپانی خود دست به فروش بلک بری می زد.

حاشیه امنی برای وریزون از این طریق ایجاد خواهد شد. موسسه تحقیقاتی Gldman Sachs در تازه ترین آمار خود نشان داده فروش بلک بری توسط AT&T مایوس کننده بوده و وریزون نمی خواهد اتفاقی مشابه برایش بیفتد.

موسسه تحقیقاتی البته خاطر نشان کرده زد 10 بد نیست بلکه پشتیبانی و بازاریابی ان مشکل داشته است./خبرآنلاین