اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رد طرح مقابله با اسیدپاشی در کمیسیون فرعی مجلس



اخبار,اخبار اجتماعی,اسیدپاشی

کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به طرح مقابله با اسیدپاشی به عنوان کمیسیون فرعی رای نداد.

علی محمد احمدی با اشاره به بررسی طرح مقابله با اسیدپاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن در کمیسیون برنامه گفت: با توجه به اینکه این کمیسیون، به عنوان کمیسیون فرعی این طرح را مورد رسیدگی قرار داد، ‌رای گیری از آن به عمل آمد که رای لازم را نتوانست به دست آورد لذا در کمیسیون‌های اصلی پیگیری خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین اظهار کرد: نحوه تخصیص یارانه دستگاه‌های اجرایی از دیگر دستور کاری این کمیسیون بود که پیش بینی شده بود در سال 94 به دو میلیون تومان برسد اما چون برای شهرهای زیر 20 هزار نفر در نظر گرفته نشده بود مقرر شد این اعتبارات تخصیص داده شود.

اخبار اجتماعی - فرارو


ویدیو مرتبط :
جزئیات طرح مجلس برای مقابله با زیاده خواهی غرب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرح مقابله با اخلال ارزی در مجلس/ترافیک طرح‌ها در کمیسیون اقتصادی



اخلال ارزی در مجلس ,کمیسیون اقتصادی

طرح مقابله با اخلال ارزی در مجلس/ترافیک طرح‌ها در کمیسیون اقتصادی

کمیسیون اقتصادی در هفته جاری به بررسی طرح ساماندهی تخصیص ارز در شرایط اقتصاد مقاومتی و طرح یک‌فوریتی مقابله با اخلال ارزی و مجازات اخلال‌گران می‌پردازد.

در هفته جاری کمیسیون های تخصصی مجلس پس از دو هفته تعطیلی تشکیل خواهد شد.

بر این اساس، کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی بررسی طرح تشکیل شورای عالی اقتصاد مقاومتی کشور، ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و بررسی گزارش نظارتی نحوه عملکرد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی از ابتدای سال 1391 تاکنون را در دستور کار خود دارد.

اعضای کمیسیون اقتصادی در جلسه روز یکشنبه طرح تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث (اعاده شده از شورای نگهبان)، طرح ساماندهی تخصیص ارز در شرایط اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی، طرح معافیت مسکن مهر از مالیات ماده 104 قانون مالیات‌های مستقیم، طرح یک‌فوریتی مقابله با اخلال ارزی و مجازات اخلال‌گران، طرح اصلاح بند(2-3) قانون بودجه سال 1391 کل کشور به منظور تنظیم بازارخرید و فروش ارز و  انتخاب یکی از اعضای کمیسیون به عنوان ناظر در شورای عالی آمار را بررسی می‌کنند.

همچنین روز سه‌شنبه نشست با مسئولان و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استماع برنامه‌های آنان در سال جاری و عملکردهای انجام شده و نشست با مدیر عامل و معاونان بانک مسکن و استماع عملکرد بانک مذکور در سال جاری در دستور کار کمیسیون اقتصادی است.

کمیسیون برنامه و بودجه روز یکشنبه دعوت از مسئولان ذی‌ربط برای ارائه آخرین وضعیت عملکرد قانون بودجه سال 1392 کل کشور و بحث و تبادل نظر پیرامون نحوه رسیدگی به صلاحیت و سوابق کاندیداهای تصدی دادستانی دیوان محاسبات را انجام می‌دهد.

در نشست سه‌شنبه رسیدگی به طرح تشکیل سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌وری و دعوت از وزیر نفت برای انجام معارفه و ارائه گزارش وضعیت درآمدهای نفتی کشور و پیشرفت طرح‌های در دست اجرای صنعت نفت در کمیسیون برنامه و بودجه انجام خواهد شد./فارس