اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رد شدن در کنکور بهانه جاعل پزشک‌نما



اخبار حوادث - رد شدن در کنکور بهانه جاعل پزشک‌نما

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران از دستگیری جاعل کارت‌های نظامی و پزشکی خبر داد.

به گزارش مردم سالاری،  سرهنگ کمانکش در تشریح این خبر گفت : بدنبال دستگیری فردی به هویت «ی- م» ملبس به لباس نظامی به اتهام جعل عناوین مختلف و ارجاع پرونده به این پلیس، بلافاصله تیمی از ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با بازبینی پرونده و ضمن هماهنگی مراجع قضایی محل سکونت متهم را مورد بازرسی قرار داده که در این ارتباط تعدادی کارت ومهر مجعول با عناوینی مانند حفاظت اطلاعات ارتش، پزشک هسته‌ای، متخصص قلب، البسه پزشکی و درجات نظامی، مدارک جعلی در خصوص مناصب پزشکی، لوازم اولیه جراحی و لوح‌های تقدیر مجعول منتصب به وزارت علوم کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌ها در مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که پس از رد شدن در کنکور سراسری با توجه به فشارهای روانی اطرافیان، با تهیه لباس‌های نظامی اعلام می‌دارد که در مقطع دکترای دانشگاه‌های مربوط به این سازمان‌ها قبول شده است و با نصب درجات افسری وتهیه کتب تخصصی پزشکی،خود را پزشک متخصص قلب معرفی و در این خصوص «مهر نظام پزشکی، نسخه‌های خام و کارت‌های جعلی» تهیه و مدتی نیز به عنوان مربی با جعل عنوان دکتر در یکی از ادارت غیردولتی مشغول به تدریس بوده است.

کمانکش با اشاره به آسیب شناسی علت وقوع این جرم گفت: در بررسی وضعیت شخصی متهم باتوجه به دانسته‌های علمی و استعداد سرشار وی برای مطالعات کتب پزشکی و باتوجه به محتویات پرونده و عدم شناسایی شاکی خصوصی در مورد جرائمی همچون کلاهبرداری و.. می‌توان در دو بعد اجتماع و خانواده مورد بررسی قرار داد چرا که چنین استعدادی بجای شکوفایی و درخشش در سطوح مختلف و هدایت در مسیر درست به راه ناصواب سوق داده شده است.
اخبار حوادث - مردم سالاری

 


ویدیو مرتبط :
از پزشک خواننده تا پزشک پیتزا فروش در ایران!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهانه نخ نما شده وزارت ورزش برای سرمربی نشدن کرانچار در تیم امید



اخبار,اخبار ورزشی , وزارت ورزش

 

اخبار ورزشی - بهانه نخ نما شده وزارت ورزش برای سرمربی نشدن کرانچار در تیم امید

شورای برون مرزی وزارت ورزش باید صلاحیت کرانچار برای نشستن روی نیمکت تیم ملی امید را از نظر حقوقی و اخلاقی بررسی کند.

گیر کرانچار برای اینکه نمی تواند روی نیمکت تیم امید ایران بنشیند فقط یک چیز است.مسئله ای که روز گذشته و در جلسه وزیر ورزش و جوانان با سردبیران رسانه های ورزشی، گودرزی به آن اشاره کرد.

 

«مربی ای را به ما معرفی کرده اند که چندان خوشنام نیست.» وزیر ورزش اشاره به شایعه ای کرد که از همان لحظه ورود زلاتکو به ایران تا به امروز که او هدایت تیم های زیادی را در لیگ برتر بر عهده گرفته است به گوش می رسد؛کرانچار دائم الخمر است. گودرزی که شفاف در این مورد حرف می زد ادامه داد: «رده سنی امید، یکی از رده های مهم است. جوانان مردم و امیدهای ایران در این تیم هستند و نباید سرمربی ای بالای سر آنها باشد که اخلاق مناسبی ندارد.»

موضع کاملا مشخص است. وزارت ورزش استدلال خودش را دارد و آنها با اشاره به دلیلی که گفته شد علاقه ای ندارند که سرمربی سابق تیم های پرسپولیس و سپاهان روی نیمکت تیم امید بنشیند. حتی امروز رغبتی دبیر کمیسیون مربیان خارجی در مصاحبه ای که با سایت ورازت ورزش و جوانان انجام داد توافق نهایی با کرانچار را منوط به اجازه شورای برون مرزی دانست و گفت: «فدراسیون فوتبال مدارک کرانچار را به عنوان سرمربی تیم امید در اختیار این کمیسیون گذاشته است و چهارشنبه این هفته صلاحیت وی برای هدایت تیم امید بررسی می شود.هدف این کمیسیون حفظ و صیانت از شرایطی فنی و فرهنگی ورزش است.»

شایعات مطرح شده درباره استفاده کرانچار از مشروبات الکلی در حالی مطرح است که او سابقه کار در تیم های بزرگ ایران و همکاری با مدیرانی را دارد که در سوابق کاری شان حضور در شورای شهر،فرماندهی بسیج استان و ... دیده می شود. یکی از آنها حبیب کاشانی است که در زمان مدیرعاملی اش در پرسپولیس کرانچار سرمربی این تیم بود. البته شاید یکی از دلایلی که باعث شد شایعات درباره زلاتکو قوت بگیرد همین کنار گذاشته شدن او از پرسپولیس بود اما حبیب کاشانی تا مرز قسم خوردن پیش می رود که همیشه او را هوشیار دیده است.

 

« باز هم اگر زمان به عقب برگردد باز در آن شرایط با کرانچار قطع همکاری می کنم . من گفتم مشکل اصلی دستیارش بود که جو دوستانه تیم را خراب کرده بود و نمی شد با آن شرایط کار را دنبال کرد. الان که کرانچار نیست اما خدایش هست . انصافا تو این مدتی که همکاری می کردیم بارها این شایعه را درباره اش شنیده بودم اما در ساعات مختلفی از شبانه روز با او جلسه گذاشتم.

 

از 6 صبح تا 12 شب یا وسط روز. او همیشه هوشیار و سرحال بود. خیلی از مواقع جلسات مان سرزده برگزار می شد اما او هیچ مشکلی نداشت و من هنوز هم به سلامت و توان فنی او اعتقاد دارم اگرچه دوران همکاری مان کوتاه بود.»

عباس انصاری فرد که رزومه کاری اش برای همه مشخص است هم با زلاتکو کرانچار سابقه همکاری دارد.او که معاونت سازمان تربیت بدنی سابق را هم عهده دار بود در دوران مدیریتش در پرسپولیس هرگز حرفی از دائم الخمری کرانچار به زبان نیاورد و این اتهام را به او نزد. حسینی رییس هیات مدیره سپاهان هم یکی دیگر از افرادی است که با زلاتکو کرانچار سابقه همکاری دارد.حسینی که در گذشته رییس شورای شهر اصفهان بود و سوابق روشنی هم در بسیج دارد در زمان حضورش در این تیم اصفهانی گلایه ای از رفتارهای ناشایست از جانب کرانچار نکرد و هرگز مصاحبه نکرد که بگوید زلاتکو حالات غیر عادی داشته است.

 

با همه این شرایط حبیب کاشانی، چهره شناخته شده و اصولگرای ورزش ایران این بار هم روی نام کرانچار دست گذاشته است و می خواهد تجربه کار در پرسپولیس را در تیم امید هم با او داشته باشد اما به قول خودش:«من تصمیم گیرنده نهایی نیستم.ما گزینه را مطرح کرده ایم و در هر صورت باید دوستان در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی را بگیرند.»

در فرهنگ جوامع مختلف نوشیدن مشروبات الکلی منعی ندارد و معمولا هر مربی ای که پایش را به ایران می گذارد این شایعه درباره اش شنیده می شود.مثلا همان زمان که مصطفی دنیزلی هم به ایران آمد او را به نوشیدن الکل و دائم الخمری متهم کردند و حاشیه های زیادی را برایش به وجود آوردند.

 

با این حال دنیزلی در ایران فعالیت کرد،عنوان های مختلفی را با تیم های لیگ برتری به دست آورد و هرگز هم کسی او را در حال غیر طبیعی مشاهده نکرد.این بار هم نوبت کرانچار است.شاید نوشیدن مشروبات الکلی در فرهنگ کشور کرانچار منعی نداشته باشد اما او سابقه چند سال فعالیت در ایران را دارد و سه سال در تیمی مثل سپاهان کار کرده که هم دولتی است و هم نمادی برای تبلیغ و حفظ ارزش های اسلامی.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین