اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رد شایعه مشاهده ابولا در اهواز



اخبار,اخبار اجتماعی ,بیماری ابولا

 

رئیس بیمارستان ابوذر اهواز در خصوص شایعه مراجعه یک بیمار از کشور عراق با علائم بیماری ابولا گفت: هیچ موردی از بیماری ابولا در بیمارستان ابوذر اهواز وجود ندارد و مشاهده نشده است.

به گزارش ایسنا دکتر مهران حکیم زاده اظهار کرد: یک نوزاد شیرخوار یک ساله عراقی هفته گذشته با علائم تندی تنفس و تب و به دلیل عدم پاسخ به درمان در بیمارستان بصره کشور عراق توسط خانواده‌اش به بیمارستان ابوذر اهواز منتقل شد که به دنبال دریافت آنتی بیوتیک‌های مناسب، خوشبختانه علائم تنفسی بیمار کاملا بهبود یافت و تب وی نیز قطع شده و بیمار در حال حاضر بخاطر بیماری سینه پهلو در این بیمارستان بستری است.

وی ادامه داد: این بیمار مبتلا به هیچ گونه بیماری مسری نیست، همچنین فرزند دیگر این خانواده نیز که به دلیل نارسایی کلیوی اخیرا در عراق فوت شده است، هیچ گونه ارتباطی با بیماری این نوزاد شیرخوار و یا با بیماری ابولا نداشته است.

حکیم زاده گفت: بیمارستان ابوذر اهواز مانند همیشه با بهره گیری از بهترین متخصصان کودکان و فراهم آوری بهترین امکانات و شرایط درمانی، آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز و در خدمت آنان است.

اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
مشاهده ی هیروبراین در ماین کرافت (شایعه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب شایعه وجود ابولا در اهواز


رئیس بیمارستان ابوذر اهواز گفت: شایعه وجود بیماری ابولا در بیمارستان ابوذر اهواز صحت ندارد.

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان ابوذر اهواز گفت: شایعه وجود بیماری ابولا در بیمارستان ابوذر اهواز صحت ندارد.

مهران حکیم‌زاده امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: هیچ موردی از بیماری ابولا در بیمارستان ابوذر اهواز مشاهده نشده است.

وی با توصیه به شهروندان خوزستانی که به شایعات توجه نکنند، در خصوص شایعه مراجعه یک بیمار از کشور عراق با نشانه‌های بیماری ابولا، تصریح کرد: یک نوزاد شیرخواره یک ساله، هفته گذشته با نشانه‌های تندی تنفس، تب و به دلیل عدم پاسخ به درمان در بیمارستان بصره کشور عراق توسط خانواده این بیمار به بیمارستان ابوذر اهواز منتقل شد که به دنبال دریافت آنتی بیوتیک‌های مناسب، خوشبختانه علایم تنفسی بیمار کاملا بهبود یافت و تب وی نیز قطع شد.

حکیم‌زاده با اشاره به اینکه درحال حاضر این نوزاد به دلیل بیماری سینه پهلو در این بیمارستان بستری است، افزود: این نوزاد مبتلا به هیچ گونه بیماری مسری نیست.

وی در ادامه گفت: فرزند دیگر این خانواده نیز که به دلیل نارسایی کلیوی اخیرا در عراق فوت شده است، هیچ گونه ارتباطی با بیماری این نوزاد شیرخوار و یا احتمالا با بیماری ابولا ندارد.

حکیم‌زاده در پایان تاکید کرد: بیمارستان ابوذر اهواز همچون گذشته با بهره‌گیری از بهترین متخصصان اطفال و فراهم آوری بهترین امکانات و شرایط درمانی، آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز است.