اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رد رشوه 50 میلیون ریالی مامور وظیفه شناس ایجرودی



رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از رد رشوه 50 میلیون ریالی مامور وظیفه شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایجرود حین انجام مأموریت خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ "نصرت ا.. امیری" اظهار داشت: یکی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایجرود هنگام كشف مقدار 500 كیلو گرم مواد از یك قاچاقچی با پیشنهاد 50 میلیون ریالی رشوه از جانب وی، به منظور گریز از مجازات قانونی مواجه که با صحت عمل و عزت نفس این مامور وظیفه شناس، رشوه پیشنهادی رد و متهم به یگان منتقل شد.


امیری تاکید کرد: متهم به همراه صورتجلسه پیشنهاد رشوه، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.


این مقام انتظامی از شهروندان خواست؛ شکایات، پیشنهاد، تقدیر و تشکر خود را در خصوص عملكرد کارکنان پلیس راه استان با دفتر نظارت همگانی (سامانه 197) در میان بگذارند.

 

 اخبار  حوادث  - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
مامور پست وظیفه شناس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیلی فرماندار به گوش مامور وظیفه‌شناس



اخبار,اخبار اجتماعی , پلیس راه

 

اخبار اجتماعی - سیلی فرماندار به گوش مامور وظیفه‌شناس

روزنامه جمهوری اسلامی به نقل از خبرنگار  خود در كرمانشاه نوشت: فرماندار خبرساز یكی از شهرستان‌های استان كرمانشاه به مأ‌مور پلیس راه وظیفه شناس سیلی زد!

 آقای فرماندار كه ظاهراً در ماه‌های گذشته در یك كشمكش عجیب و غریب با مسئول یكی از ادارات خبرساز شده بود، این بار با مأمور پلیس راه وظیفه‌شناس درگیر شده است. وی كه ظاهراً در یكی از محورهای مواصلاتی استان كرمانشاه با سرعت غیرمجاز درحال حركت بوده با اخطار پلیس مواجه شده و مجبور به توقف می‌شود. پس از گفتگو با سرگرد راهنمایی و رانندگی، راننده خودرو (فرماندار) به طمع رهائی از اعمال قانون توسط پلیس، خود را معرفی كرده اما با مقاومت مأمور راهنمایی و رانندگی مواجه می‌شود.

اصرار پلیس وظیفه شناس به اعمال قانون باعث می‌شود آقای فرماندار با سیلی به گوش مأمور راهنمایی و رانندگی بنوازد. انتظار می‌رود مسئولین ارشد استان افرادی را به عنوان نمایندگان دولت در شهرهای استان بگمارند كه تمكین در مقابل قانون را در اولویت كارهای خود قرار دهند. 

اخبار اجتماعی - روزنامه جمهوری اسلامی