اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رد رشوه ۲۵۰۰یورو و ۲۵۰۰دلار توسط ماموران



رد رشوه ۲۵۰۰یورو و ۲۵۰۰دلار توسط ماموران

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، از رد رشوه ۲۵۰۰ یورو و ۲۵۰۰ دلار و یک عدد کارت عابربانک حاوی مبلغ 180 میلیون ریال، توسط ماموران انتظامی این استان، خبر داد.

سرهنگ حسن ناگهانی در این خصوص گفت: ماموران کلانتری 12 شهرک واوان شهرستان اسلامشهر، حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پرشیا سفیدرنگ مشکوک شده و سعی به متوقف‌کردن آن داشتند که در نهایت خودرو به همراه فردی بنام " شاپور- ر " دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از خودرو کشف می‌شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با انتقال متهم دستگیر شده به کلانتری و آغاز تحقیقات اولیه یکی از بستگان متهم بنام " بهنام – ن " با حضور در کلانتری، برای فرار از دست قانون، 2500 یورو، 2500 دلار و یک عدد کارت عابربانک با موجودی 180 میلیون ریال به عنوان رشوه به ماموران انتظامی این استان پیشنهاد کرد که با عزت نفس و قانونمداری کارکنان انتظامی، مبالغ رشوه ضمیمه پرونده متهم و اقوام وی شد.

ناگهانی تصریح‌کرد: در بازرسی ماموران انتظامی از داخل خودرو، 80 میلیون دلار، دو دستگاه لپ‌تاپ، 100 گرم طلا، 4000 دینار عراقی و دو چمدان لباس کشف شد.

/ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
Reshve dadan, Reshve gereftan رشوه دادن، رشوه گرفتن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماموران ناجا رشوه 10 میلیونی را رد کردند


مادر متهم برای رهایی فرزندش پیشنهاد 10 میلیون رشوه داد اما ماموران آن را ضمیمه پرونده کرده و جوان متخلف را به مقامات قضایی تحویل دادند.

ماموران پلیس رشوه 10 میلیون ‌تومانی را رد کردند.
 
ماموران کلانتری شهید رجایی در اجرای طرح جمع‌آوری ماهواره‌ها در مراجعه به یکی از منازل به جوان خانواده‌ که ظاهرا" ازخرده‌ فروشان مواد مخدر بود مظنون شدند.

براساس این گزارش متهم سعی داشت 126گرم کریستال را در پشت‌بام مخفی کندکه دستگیر شد.

مادر متهم برای رهایی فرزندش پیشنهاد 10 میلیون رشوه داد اما ماموران آن را ضمیمه پرونده کرده و جوان متخلف را به مقامات قضایی تحویل دادند.

منبع: تابناک